شناسهٔ خبر: 26026713 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

iOS 12 در کنفرانس توسعه دهندگان اپل معرفی شد و این نسخه ویژگی‌های جدیدی را برای سیستم عامل تلفن‌های همراه اپل همراه خود آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که از برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل می‌گذرد اما هنوز شاهد انتشار خبرهایی از این کنفرانس هستیم که خود به نوعی جذاب هستند و همه منتظر مانده‌اند تا ورژن‌های جدید سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارها برای آیفون و آیپد عرضه شود. با این به روز رسانی‌ها می‌شود گفت که دنیای فناوری وارد فاز جدید خود می‌شود. فاز جدید دنیای فناوری می‌تواند از عرضه سیستم عامل iOS 12 شروع شود چرا که ویژگی‌های جدید این سیستم عامل روی هیچ تلفن دیگری یافت نمی‌شود. به بررسی برجسته ترین ویژگی‌های این سیستم عامل توجه کنید.

1 - تشخیص زبان (Tongue Detection)

iOS 12 چهار انیموجی جدید را معرفی کرده است: کوالا، روح، ببر و تی-رکس. این انیموجی‌ها قابلیت تشخیص زبان را دارند یعنی اگر کاربر زبان خود را بیرون بیاورد، زبان ایموجی هم بیرون آورده می‌شود.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

2 - مموجی

علاوه بر معرفی انیموجی‌های جدید و قابلیت جدید انیموجی‌ها، شرکت اپل مموجی را هم به iOS 12 آورده است. با استفاده از مموجی کاربر می‌تواند ایموجی‌های سه بعدی با استفاده از دوربین سلفی دستگاه آیفون از خودش درست کند. علاوه بر این، یک کاربر می‌تواند از اعضای مختلف خانواده هم مموجی درست کند. این قابلیت به منظور بیشتر کردن شخصی سازی آیفون‌ها به iOS 12 اضافه شده است.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

3 - چت گروهی در فیس تایم

iOS 12 بالاخره قابلیت اضافه کردن اعضای یک گروه در فیس تایم را تا 32 نفر فراهم کرد. همچنین کاربران می‌توانند یک فیس تایم را با اعضای گروه خود در iMessage آغاز کنند. از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به فیس تایم این است که کاربران فیس تایم می‌توانند با انیموجی‌های خود با دوستان چت کنند.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

4 - نوتیفیکیشن‌های سیری

ویژگی دیگر این سیستم عامل، امکان جدیدی است که به سیری، دستیار شخصی آیفون داده است. سیری در نوتیفیکیشن‌های iOS 12 اطلاعات و خدمات مورد نیاز شما را به شما یادآوری و یا معرفی می‌کند. سیری می‌تواند عمل‌ها و وظایف مکرر شما در روز را به خاطر بسپارد و آن‌ها را به طور خودکار یادآوری کند.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

5 - اسکرین تایم

iOS 12 به کاربران کمک می‌کند تا از دستگاه خود کمتر و با برنامه ریزی استفاده کنند. تایمر خاموش کننده صفحه دستگاه پس از زمان تنظیم شده به طور خودکار صفحه را خاموش می‌کند. همچنین با استفاده از این ویژگی می‌توانید بفهمید در طول روز چه مدت در طول روز روی یک برنامه گذرانده‌اید.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

6 - عملکرد متفاوت بخش «Do Not Disturb»

با فعال کردن «Do Not Disturb» کاربران می‌توانند آن را با شخصی سازی بیشتر، قسمتی را فعال کنند که دیگر نوتیفیکیشن‌های غیرضروری را نشان ندهد و کاربر به دیدن دستگاه خود ترغیب نشوند.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

7 - نرم‌افزار اندازه گیری

با استفاده از نرم‌افزار اندازه گیری iOS 12  دیگر باید با متر اندازه گیری خداحافظی کرد. این نرم افزار با استفاده از دوربین دستگاه می‌تواند اندازه اجسام مختلف را بر حسب کمیت‌های مختلف اندازه گیری کند.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

8 - واقعیت افزوده

همراه با iOS 12، توسعه دهندگان اپل کیت واقعیت مجازی ARKit 2 را معرفی کردند. با این آپدیت برای واقعیت مجازی اپل دستگاه قادر به تشخیص چهره بهتر، تشخیص سه بعدی اجسام و کاربری بهتر از این نرم‌افزار است.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

9 - جستجوی آسان عکس‌ها

iOS 12 این امکان را فراهم کرده است که کاربران آیفون به راحتی عکس‌های خود را جستجو و پیدا کنند. به بخش عکس‌ها یک قسمت به نام «Suggested for You» اضافه شده است که برخی خاطرات را به شما یادآوری می‌کند.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

10 - اجرای بهبودیافته در iOS 12

همه کاربران iOS 12، از جمله کاربران قبلی آیفون‌ها و آیپدها با طراحی جدید سیستم عامل جدید اپل اجرای بهتری را از دستگاه‌های خود خواهند دید.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

11 - پردازنده سریعتر

iOS 12 نسبت به iOS 11 نیاز به پرازش کمتری در پردازنده دارد در نتیجه پردازنده مرکزی اپل در این سیستم عامل خنکتر و سریعتر نسبت به قبل کار خواهد کرد.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

12 - به روز رسانی نرم‌افزارها

نرم‌افزارهای زیادی در این نسخه از iOS به روز رسانی شده‌اند.

برترین ویژگی‌های iOS 12 +تصاویر

انتهای پیام/

اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور

معرفی بیش از یک چهره به فیس آیدی در iOS 12

امکان به روز رسانی خودکار سیستم عامل در iOS 12

معرفی پیام‌های اضافی در iOS 12 به عنوان اسپم

نظر شما