شناسهٔ خبر: 26025317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجرای جشن شب‌های رمضان در نواحی منفصل شهری قزوین

گروه فرهنگی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، جشن شب‌های رمضان در نواحی منفصل شهری قزوین برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

 اجرای جشن شب‌های رمضان در نواحی منفصل شهری قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد درافشانی با اعلام این خبر افزود:جشن شب‌های رمضان در راستای ایجاد نشاط اجتماعی از 19 تا 24 خرداد ماه سال جاری ساعت 21:30 شب در نواحی منفصل شهری برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد:جشن شب‌های رمضان 19 خرداد در باغ نشاط،20 خردادماه در مشعلدار، 21 خردادماه در نجف‌آباد،23 خردادماه در ناصرآباد و 24 خردادماه در چوبیندر اجرا خواهد شد.
درافشانی افزود:اجرای نمایش همراه با برنامه‌های شاد،مسابقات قرآنی،موسیقی،تلاوت قرآن توسط قاریان مطرح استانی و تقدیر از آنان،برپایی نمایشگاه صنایع دستی از جمله برنامه‌های جشن شب‌های رمضان است.

جنگ شب‌های آسمانی در بوستان‌های قزوین

درافشانی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، جنگ شب‌های آسمانی نیز در بوستان‌های سطح شهر قزوین اجرا می‌شود.
وی افزود:جنگ شب‌های آسمانی به منظور فراهم آوردن فضایی مفرح و ایجاد نشاط اجتماعی از 19 تا 24 خرداد ماه سال جاری ساعت 22 در بوستان‌های سطح شهر قزوین برگزار خواهد شد.
این مسئول اظهار کرد:استندآپ کمدی، اجرای نمایش با برنامه‌های شاد،موسیقی و مسابقه ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در جنگ شب‌های آسمانی است که امیدواریم مورد استقبال شهروندان قرار بگیرد.
درافشانی خاطرنشان کرد: جنگ شب‌های آسمانی 19 خردادماه در بوستان الغدیر،20 خرداد در بوستان پامچال،21 خرداد در بوستان ملت،22 خرداد در بوستان ملاخلیلا، 23 خردادماه در بوستان هشت‌بهشت و 24 خرداد در بوستان فدک اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما