شناسهٔ خبر: 26018874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

دکتر سلطانی فر در جمع ملی پوشان تکواندو:

روزهای خوب و طلائی تکواندو در پیش است

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به برنامه ریزی برای بازی های آسیایی اظهار داشت : بسیار امیدواریم که حماسه های تکواندو در بازیهای آسیایی و المپیک رقم بخورد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر در جمع ملی پوشان تکواندو به سیاست های وزارت ورزش وجوانان برای رویدادهای بزرگ ورزشی، از برنامه ریزی بلند مدت برای بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: برای تحقق این موضوع مقرر شده این اقدام از طریق فدراسیونها انجام شود در این راستا حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در کنار فدراسیونهاست .
وی تاکید کرد : به افتخار آفرینی در تکواندو بسیار امیدوارم چرا که از المپیک سیدنی که این رشته به جمع مدال آوران ایران در المپیک پیوست، به یک رشته پر مدال، غرورآفرین و پرتحرک تبدیل شده است.
دکتر سلطانی فر با دقیق توصیف کردن برنامه های فدراسیون تکواندو اظهار داشت: با توجه به سوابق زیاد تکواندو، این رشته در بازی های آسیایی و در رویدادهای دیگر، همچنین المپیک ٢٠٢٠ نتایج خوبی به دست خواهد آورد.
او با اشاره به استعدادهای ورزشی در رشته تکواندو ادامه داد: پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو هم قول داده حماسه های تکواندو در بازیها ی آسیایی و المپیک تکرار شود.
وزیر ورزش و جوانان با مورد توجه قرار دادن شایستگی ها و ظرفیت مدال آوری تکواندوکاران ایران تاکید کرد که روزهای خوب و طلائی پیش روی تکواندو است .
وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای ورزشکاران به ویژه تکواندوکاران، اظهار داشت: امیدوارم مشکلات و مصدومیتی برای هیچ ورزشکاری پیش نیاد و با اهتزاز پرچم ایران و درخشش تکواندوکاران، شور و شعف در بین مردم ایجاد شود. شما نمایندگان ملت بزرگ با سابقه 10 هزار ساله هستید و وظیفه سنگینی را برای نمایندگی این ملت در میادین بزرگ بر دوش خود دارید. امیدوار هستیم نتایج رشته تکواندو در بازی‌های آسیایی بهتر از گذشته باشد و در این راه باید کمک کنیم حواشی این رشته کمتر باشد چرا که حاشیه‌ها آفت این رشته هستند.
وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: تکواندو ایران در حال حاضر به سطحی رسیده است که در میان قدرت‌های درجه یک دنیا قرار دارد و در تمامی مسابقات روی سکو قرار گرفته است این شرایط باعث شده است تا ما حساب ویژه‌ای روی تکواندو باز کنیم و با همگرایی و همکاری بین وزارت و کمیته تلاش خواهیم کرد در بحث پشتیبانی حمایت لازم را از تکواندو و سایر رشته‌های ورزشی کشور داشته باشیم.

نظر شما