شناسهٔ خبر: 26003612 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

آل پاچینو در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو

خبرگزاری مهر

آل پاچینو رسما به فیلم جدید تارانتینو ملحق شد تا شایعاتی که در این باره وجود داشت تحقق یابد.

صاحب‌خبر -

کوئنتین تارانتینو به فیلم جدیدش که پر از ستاره‌های درجه یک است یک بازیگر اسطوره‌ای دیگر را نیز اضافه کرد که کسی نیست جز آل پاچینو.

در حالی که پیشتر لئوناردو دی کاپریو و برد پیت برای حضور در جمع بازیگران فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» انتخاب شده بودند، اکنون پاچینو نیز به این گروه اضافه می‌شود. گفته شده وی قرار است در نقش ماروین شوارتز که مدیر شخصیت دی کاپریو در سونی فیلم است، در این فیلم بازی کند.

این نخستین همکاری آل پاچینو با کوئنتین تارانتینو است.

تارانتینو از نخستین فیلمش یعنی «سگ‌های انباری» در سال ۱۹۹۲ همیشه از ستاره‌های محبوب سینما در فیلم‌هایش استفاده کرده است.

دمین لوییس نیز دیگر بازیگری است که به مجموعه بازیگران این فیلم اضافه شده و در نقش استیو مک‌کویین ستاره محبوب سینما بازی می‌کند. لوک پری نیز در نقش اسکات لنسر ظاهر می‌شود و امیلی هیرش در نقش طراح مو یعنی جی سبرینگ جلوی دوربین می‌رود. داکوتا فانینگ نیز در نقش یکی از اعضای خانواده منسون جلوی دوربین می‌رود. کلیفتون کالینز، کیت جفرسون و نیکلاس هموند نیز دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

پیشتر اعلام شده بود در این فیلم که تارانتینو نویسندگی آن را برعهده داشته و آن را کارگردانی و تولید نیز می‌کند، دی کاپریو، برد پیت، مارگوت رابی، برت رینولدز، و تیموتی اولیفنت نیز بازی می‌کنند.

این فیلم ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران می‌شود که پنجاهمین سالگرد ارتکاب به قتل خانواده منسون و کشتن چهره‌هایی چون شارون تیت همسر پولانسکی است.

آل پاچینو در فیلم اسکورسیزی یعنی «ایرلندی» بازی کرده و با آن فیلم راهی سینماها می‌شود.

تارانتینو اوایل ۲۰۱۸ و زمانی که با دی کاپریو برای حضور در این فیلم به توافق دست یافت از علاقه‌اش برای ورود آل پاچینو به این پروژه سخن گفته بود.

برچسب‌ها:

نظر شما