شناسهٔ خبر: 25968495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

خبر تلخی که لیونل مسی به سرمربی بارسلونا داد!

گی لیم بالاگه فوتبالی نویس مشهور از اتفاقاتی که هنگام جدایی نیمار از بارسلونا رخ داد پرده برداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، یک سال پیش در چنین روزهایی بود که زمزمه انتقال نیمار به پاری سن ژرمن مطرح شد و اگرچه همگان این خبر را در ابتدا شایعه می دانستند، اما در نهایت ستاره برزیلی به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال راهی پاری سن ژرمن شده و تعجب همگان را بر انگیخت. حالا گی لیم بالاگه در کتاب جدید خود در مورد زندگی مسی از آن روزها و مکالمه او و ارنستو والورده گزارش می دهد.

گی لیم بالاگه در کتاب خود نوشت: "در جریان تور بارسلونا در ایالات متحده، لئو مسی سمت والورده رفته و به او می گوید که بهتر است مراقب نیمار باشی زیرا پاری سن ژرمن در تلاش برای عقد قرارداد با اوست که والورده بسیار شگفت زده شده و با تعجب از مسی پرسید؛ در مورد چه چیزی صحبت می کنی؟"

والورده که تازه سرمربی بارسلونا شده بود دریافت که انگار او آخرین نفری است که از این موضوع اطلاع یافته و به همین دلیل تصمیم گرفت شخصا با نیمار صحبت کند.

بعد از این اتفاق والورده هم با مسی، هم نیمار و هم سوارز صحبت کرد که مسی به دلیل جدایی یک ستاره بزرگ بیش از همه نگران بود اما این اتفاق اگرچه نتیجه اش جدایی نیمار بود، اما باعث ایجاد اعتمادی بزرگ بین مسی و والورده نیز شد.

انتهای پیام

نظر شما