شناسهٔ خبر: 25922119 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پروژه جدید رئیس رئال

پرز یک زیدان جدید رو می کند

با استعفای ناگهانی زیدان از هدایت رئال مادرید، حالا این باشگاه وارد فاز جدیدی شده و گمانه زنی ها در مورد سرمربی بعدی آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بدبین ترین هوادار رئال هم تصور نمی کرد که زیدان پس از قهرمانی سیزدهم در چمپیونزلیگ، تصمیم به استعفا بگیرد. حتی دستیاران زیزو هم از این تصمیم مطلع نبودند ولی این اتفاق رخ داد و حالا رئال بدون سرمربی است.

در واقع زیدان قرار بود برای برنامه ریزی تمرینات پیش فصل با مدیران باشگاه جلسه ای داشته باشد اما خروجی جلسه، استعفای او بود.

 

 

 

 

پوچتینو، کلوپ، گوتی، ونگر، کونته و آلگری، نام هایی بوده اند که در دو روز گذشته به عنوان جانشینان احتمالی زیدان مطرح شده اند و در نهایت به نظر نمی رسد که سورپرایزی در میان باشد و یکی از همین نام ها، هدایت رئال را بر عهده خواهد گرفت اما آقای رئیس، برنامه هایی دیگر برای آینده در سر دارد.

 

از آنجا که در رئال معمولا یک مربی در خوشبینانه ترین حالت، بیش از سه سال دوام نمی آورد، نمی توان انتظار داشت که سرمربی بعدی نیز برای سال های طولانی بر مسند کار باشد و پرز از حالا قصد دارد روی رائول گونسالس سرمایه گذاری کند.

 

 

 

 

اسطوره باشگاه و کسی که تا دو سال پیش، رکورددار گلزنی تاریخ باشگاه بود، چندی پیش توانست لاینسس مربیگری B  و  A یوفا را دریافت کند و حال می تواند کار مربیگری خود را نیز استارت بزند.

هفت افسانه ای رئال قرار است همان راهی را طی کند که زیدان طی کرد. در باشگاه رئال، هدف بر این است که رائول مربی تیم دوم باشگاه شود و پس از کسب تجربه بتواند به تیم اول راه یابد. سال 2015 همین پروژه در مورد زیدان اجرا شد. او ابتدا مربی کاستیا شد و حتی نتوانست این تیم را به پلی آف دسته سوم برساند و در سال دوم حضورش روی نیمکت کاستیا بود که جانشین بنیتس در تیم اول باشگاه شد.

 

در ابتدا بسیاری با بدبینی به حضور زیدان روی نیمکت تیم اول رئال نگاه می کردند اما در نهایت ریسک پرز جواب داد و او در دو سال و نیم توانست رئال را به 9 افتخار ارزشمند از جمله سه قهرمانی متوالی در چمپیونزلیگ برساند.

 

 

 

 

اکنون نوبت رائول فرا رسیده تا مسیر زیدان را طی کند. او نیز همان مقبولیت زیدان را در میان ستاره های رئال دارد و البته هنوزمشخص نیست که چه زمانی فرصت به وی خواهد رسید. آیاد بنیتسی دیگر در رئال ظهور خواهد کرد که رائول بتواند جانشین او شود یا اینکه وی باید مدت هایی طولانی تر در انتظار بماند؟

 

رائول که اخیرا با حضور در تمرینات تاتنهام، زیر نظر پوچتینو چند هفته ای را سپری کرد، سال گذشته در مصاحبه با مجله پاننکا تایید کرد که دوست دارد روزی مربی شود. این رویای او اکنون در دستان پرز قرار دارد.

 

منبع: آاس

نظر شما