شناسهٔ خبر: 25882084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم لیالی قدر به میزبانی بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری مراسم ویژه لیالی قدر در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور ۱۶۰ مبلغ بومی و غیر بومی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، بیان داشت: ۵۲ بقعه متبرکه شاخص استان میزبان برگزاری مراسم ویژه ماه مبارک رمضان هستند.

وی به اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: در این ایام از ظرفیت مبلغان بومی و غیربومی در راستای نهادینه سازی فرهنگ دینی در جامعه بهره مند می‌شویم.

معاون فرهنگی اوقاف وامور خیریه لرستان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه شاخص استان لرستان آماده برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر هستند، ادامه داد: مراسم شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان در ۵۲ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی شب‌های قدر را فرصتی برای خودسازی و تهذیب نفس خواند و گفت: مراسم شب‌های قدر همچون شب زنده داری، تلاوت قرآن، قرائت ادعیه از جمله دعای جوشن کبیر، سخنرانی و مراسم قرآن به سر با حضور مبلغان در بقاع متبرکه مناطق شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان یادآور شد: اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم، بیان احکام، سخنرانی، اجرای برنامه‌های ویژه شب‌های قدر و شهادت حضرت خدیجه کبری (س) و ولات امام حسن‌مجتبی (ع) از جمله برنامه‌هایی است که با حضور مبلغان برگزار می‌شود.

وی معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را از دیگر برنامه‌های شاخصی عنوان کرد که با حضور مبلغان و با هدف تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل و اهداف و آرمان‌های ایشان به ویژه بین نسل جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم لیالی قدر به میزبانی بقاع متبرکه لرستان

نظر شما