شناسهٔ خبر: 25874857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی تیم ملی روئینگ:

حضور «شادی» در کاپ آسیا محکی برای مسابقات جاکارتاست

ارومیه- ایرنا- مربی تیم ملی روئینگ گفت: حضور «محسن شادی» در مسابقات روئینگ کاپ آسیا محکی جدی برای آمادگی هر چه بیشتر این ورزشکار در بازی های آسیایی 2018 جاکارتاست.

صاحب‌خبر -

طاهر کبوتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات روئینگ قهرمانی کاپ آسیا همزمان با مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از 30 تیر سال جاری به مدت یک هفته به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.
این مربی جوان مهابادی بیان کرد: محسن شادی تنها نماینده اعزامی ایران به مسابقات کاپ قهرمانی آسیا خواهد بود و حضورش در این مسابقات می تواند یکی از بهترین دیدارهای تدارکاتی برای این ورزشکار قبل از بازی های آسیایی جاکارتا باشد.
کبوتری گفت: تیم ملی روئینگ مردان جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا نسبت به برپایی اردو یک ماهه در کشور چین اقدام کرده که طی آن 6 روئینگ سوار از روز پنجم خرداد ماه جاری عازم «دندونگ» پکن شدند.
وی افزود: قاسم بختیاریان به عنوان مدیر اجرایی و عاقل حبیبیان، خشایار عباس آبادی، سیدمسعود محمدی، سید مجتبی شجاعی، بهمن نصیری و سیاوش سعیدی پاروزنان حاضر در اردوی چین هستند که زیر نظر 'لیو چیون' سرمربی چینی تیم ملی، تمرین های خود را آغاز کرده اند.
کبوتری ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ ایران از 6 ماه قبل آغاز شده و چهارمین دوره آن با حضور 15 وررزشکار از اوایل اردیبهشت ماه جاری در سد شهرچای ارومیه در حال برگزاری است.
کبوتری گفت: محسن شادی، امیرحسین محمودپور و امیر آقازاده در بخش بزرگسالان و رضا قهرمانی، میلاد اللهوردیان و شیرزاد قهرمانی در بخش جوانان 6 ملی پوش حاضر در اردوی سد شهرچای ارومیه هستند.
کبوتری بیان کرد: ورزشکاران بزرگسال حاضر در این رقابت ها جهت شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی کره جنوبی آماده می شوند.
وی اضافه کرد: در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا سه ورزشکار در بخش تک نفره و 2 نفره شرکت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا طاهر کبوتری به عنوان مربی، پیام مطاعی به عنوان دستیار مربی، شهرام احمدی به عنوان سرپرست، قاسم بختیاریان به عنوان مدیر اجرایی و میلاد اسماعیلی به عنوان روانشناس کادر فنی در کنار ملی پوشان بزرگسال و جوان ایفای نقش می کنند.
محسن شادی از آذربایجان غربی اولین پاروزن ایرانی بوده که موفق به کسب 2 طلا و یک نقره مدال جهانی در رقابت های زیر 23 سال جهان، 2 طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، 2 طلای بازی های آسیایی 2010 گوانگجو و 2014 اینچئون و 2 بار حضور در المپیک 2016 پکن و 2012 لندن را در کارنامه خود دارد.
آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور به شمار می رود و حضور 10 ملی پوش به نام های محسن شادی، عاقل حبیبیان، احمد احمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده و سیدحسن موسوی و 2 مربی برجسته به نام های طاهر کبوتری و سیمین خیاطی، گواه این ادعاست.
3072/7156

نظر شما