شناسهٔ خبر: 25872639 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: | لینک خبر

رهبر انقلاب صبح امروز مطرح فرمودند:

ناسازگاری «اقتصاد مقاومتی» با «واردات بی رویه»

رهبر انقلاب با تأکید بر مصرف کالای داخلی توسط دستگاه های دولتی و مردم، فرمودند: اقتصاد مقاومتی را مسئولان محترم جدی بگیرند، به زبان اکتفا نکنند، اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه نمی سازد، با ضعف تولید نمی سازد، باید مسئولان تولید داخلی را قوی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مقاومتی نیوز در آستانه‌ نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مهم‌ترین محورهای این دیدار در ادامه می‌آید:

آمریکا را در تمام عرصه ها مأیوس خواهیم کرد

به اذن الله تعالی آمریکا را در تمام عرصه ها مأیوس خواهیم کرد، آن کسانی که در دولت های گذشته آمریکا در رأس کار بودند بیکار نبودند آن ها هم خیلی کار می کردند؛ ریگان از ترامپ هم قوی تر بود هم عاقل تر بود عملا هم علیه ما اقدام کرد و هواپیمای ما را هم زد.

امروز ریگان کجاست جمهوری اسلامی کجاست، امروز جمهوری اسلامی چند برابر دوران ریگان در همه قسمت ها پیشرفت کرده است اما او در عذاب الهی گرفتار است، جسمش پوسیده و خاک شده و روحش علی القاعده طبق ضوابطی که ما داریم مشغول مواخذه پس دادن به دستگاه عدل الهی است.

جمهوری اسلامی به توفیق الهی سرپا خواهد ماند و مسئولین جدید آمریکا هم داغ ضعیف شدن یا از میدان خارج شدن جمهوری اسلامی بر دلشان خواهد ماند.

بعضی هایشان البته توانستند به برکت دستکش مخملی سر بعضی از ما را گرم کنند، با نرمش های ظاهری یا با دستکش مخملی که روی دست چدنی کشیده بودند، اما زود رسوا شدند، امروز حقایق در مورد نیات پلید دولت ایالات متحده آمریکا علیهِ اسلام و مسلیمن و جمهوری اسلامی امروز آشکار شده است.

باید اقتصادمان را مقاومتی کنیم تا تحریم اثر نکند

ما باید کارهایی که آن ها می توانند بکنند را بدانیم؛ آن ها تحریم می کنند. ما باید اقتصادمان را درونزا و مقاومتی کنیم تا تحریم اثر نکند.

اقتصاد مقاومتی را مسئولان محترم جدی بگیرند، به زبان اکتفا نکنند، اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه نمی سازد، با ضعف تولید نمی سازد، باید مسئولان تولید داخلی را قوی کنند.

ادارات حکومتی و دولتی محصول داخلی را بر محصول خارجی مشابه ترجیح بدهند؛ زیرا یک خریدار مهم بازار دستگاه های دولتی هستند. آن ها همه چیز می خرند و همه چیز لازم دارند و باید آن چیزی که تولید داخلی هست آن را ترجیح بدهند.

مردم هم باید به تولید داخلی اقبال کنند این ها همه باطل السحر تحریم دشمن است.

مسئولین باید درباره مقابله با نفوذ همین جور مراقب باشند نفوذی های دشمن در دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز وارد نشوند؛ چاپلوسی های دشمن را جدی نگیرند و اظهار ارادت ها و اظهار محبت های آن ها را جدی نگیرند.

بدانید دشمن می خواهد چه کار کند اگر این ها رو دانستید و دانستیم و رعایت کردید و رعایت کردیم بدانید جمهوری اسلامی همچنان این حرکتِ رو به جلو را پیش خواهد برد و این مشکلاتی که وجود دارد و من می دانم مشکلات گرانی ها و مشکلات رکود و تورم و مشکلات گوناگونی که در مسائل معیشتی  و اقتصادی دچارش هستند این ها با همت مسئولان قابل رفع هست و خداوند متعال پاداش این همت را خواهد داد و انشالله گره ها باز خواهد شد.

نظر شما