شناسهٔ خبر: 25865959 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرکرد| ویژه برنامه‌های دهه فجر در ۴۰ بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

R41350/P1494/S6,54/CT11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام الله دهه فجر نمایشگاه کتاب و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در ۴۰ شهر و روستا و همچنین جشن انقلاب در ۴۰ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در ستاد اجرایی و هماهنگی پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تأکید بر ارائه کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی در اصول بنیانی، شعارها، ارزش‌ها و عملکردها، تأکید بر ثبات روزافزون جمهوری اسلامی ایران و شکوفایی انقلاب در چهلمین سال پیروزی به رغم دشمنی‌های بی‌وقفه استکبار و اذناب و همراهانش از مهم‌ترین اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر است.

وی افزود: زمینه‌سازی آشنایی افزون‌تر اقشار مختلف ملت ایران به ویژه جوانان با اهداف و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، معرفی نظام جمهوری اسلامی به عنوان مولود بزرگ انقلاب اسلامی و یگانه نظام دارای جامعیت و کارآمدی در برقراری مردم سالاری دینی و حفظ استقلال در عرصه‌های بین‌المللی، تبیین نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه نظام جمهوری اسلامی بر بحران‌ها و چالش‌ها و مهم‌ترین حافظ و نگاهبان جمهوریت و اسلامیت نظام نیز از دیگر اهداف برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش مرمد در پیروی انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی طی چهار دهه پرافتخار گذشته نقش محوری و تعیین‌کننده‌ای داشتند.

گرجی خاطرنشان کرد: همچنین قدرت نرم‌ نظام جمهوری اسلامی از طریق مشارکت گسترده مردم در مراسم و برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ نرم گسترده دشمنان تقویت شده است.

وی گفت: نقش انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در احیای هویت دینی و ایجاد وحدت و همبستگی مسلمانان و آزادی خواهان جهان و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به ‌خصوص در عرصه‌های مبتلا به جهانی در سطح منطقه و جهان تببین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجلیل از برترین‌های استان در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر از 40 عکاس نمونه، تجلیل و نمایشگاه کتاب و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در 40 شهر رورستای استان برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد، همچنین جشن انقلاب در 40 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما