شناسهٔ خبر: 25850989 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

اختلاف پدر و پسر 14 مشتری قهوه خانه ای در چالوس را در آتش اسیر کرد

حوادث رکنا: دادستان مرکز استان مازندران در رابطه با حادثه آتش سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شد.

صاحب‌خبر -

حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در تشریح آخرین جزئیات حادثه Incident آتش سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس Police آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درادامه افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی استان و پلیس آگاهی شهرستان چالوس فردی به نام "م –ح" دستگیر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: پس از تحقیقات در این مورد و اقرار متهم، فرد به لحاظ اختلاف شخصی با پدرش در قهوه خانه مذکور حضور یافته و پس از درگیری لفظی با پدرش و تهیه مقداری بنزین از یکی از جایگاه‌های سوخت، به قهوه خانه مورد نظر مراجعه و آن جا را به آتش می‌کشد.

این مقام قضایی اظهار کرد: در این حادثه که 24 فروردین رخ داد، تعداد ۱۱ نفر دچار سانحه سوختگی و تعداد سه نفر نیز دچار شکستگی از ناحیه پا و کمر شده اند که به لحاظ شدت جراحات مصدومین به بیمارستان زارع ساری منتقل شده اند.

وی افزود: متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری روانه زندان Prison شده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما