شناسهٔ خبر: 25785679 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خبرچین

پروازهای گران و بدهکاران فراری

در هر دوره‌ای که به تعطیلات نزدیک بشویم، چه هوا گرم باشد و چه سرد، ناگهان قیمت بلیت‌ها پر می‌کشد به آسمان. نمونه‌اش همین تعطیلات پیش‌روی خردادماه که فقط برای مثال، بلیت تهران به مشهد به 650 هزار تومان رسیده و معلوم نیست می‌خواهد تا کجا بالا برود. با این وضع قیمت پروازهای داخلی، چرا عده‌ای گلایه می‌کنند که سفرهای خارجی زیاد شده است!

صاحب‌خبر -

کشور ما ظرفیت بالایی دارد برای اینکه یک مساله ساده را پیچیده کند. مثلا هنرمندی از دنیا رفته، همه در سوگ او داغدارند، بعد عدهای میروند شعار میدهند و بد و بیراه میگویند و سعی میکنند شهر را شلوغ کنند. آخر شما کجای دنیا دیدهاید در سوگ یک هنرمند، بروند سروصدا راه بیندازند؟ این سینهچاکان هنر، در دوره زنده بودن هنرمندان کجا بودند؟

تازه امروز سخنگوی محترم دستگاه قضا اعلام کرد که خانواده مدیرعامل فراری یک بانک ممنوعالمعامله شده و دل خیلیها از این خبر خنک شد که خبری دیگر درباره فرار یک بدهکار بانکی، دردسرساز شد.

«م.الف» و «و.الف» که رابطه پدر و پسری با هم دارند، دو متهم اصلی پروندهای هستندکه اتهاماتشان مشارکت در کلاهبرداری با استفاده از اسناد مجعول از هشت بانک دولتی و خصوصی جمعا به مبلغ حدود یکهزار و
400 میلیارد ریال است. با توجه به ممنوعالمعامله شدن خانواده خاوری، این متهمان فراری جدید، ترجیح دادهاند خانوادگی پرونده داشته باشند که دیگر مشکل ممنوعالمعامله شدن خانوادگی نداشته باشند!

نظر شما