شناسهٔ خبر: 25785537 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

یادداشت

خلع سلاح، بدون صلاح!

رویای قهرمانی برای محمد صلاح خیلی زود تمام شد. روزها خودش را آماده فینالی جذاب و دیدنی کرده بود و بار سنگینی روی شانه‌هایش احساس می‌کرد. این بار نه فقط مردم مصرکه کلی انگلیسی و لیورپولی می‌خواستند او قهرمان باشد.

صاحب‌خبر -

او صلاح باشد و بدرخشد و تیمش را یکتنه قهرمان کند، اما... مصدومیت بدجور گریبانش را گرفت. بدبینانهاش این است که شاید رئالیها سناریو چیده بودند که همان نیمه اول سرخیو راموس کار را تمام کند و قلب تپنده لیوپول را از کار بیندازد و خوشبینانهاش هم اینکه فوتبال است و عمدی در کار نبوده و محمد صلاح مصدوم شد، همانطور که خیلی از بازیکنان فوتبال مصدوم میشوند. مثل کارواخال که او هم مثل صلاح پس از مصدومیت و بیرون رفتن از بازی به حال خودش، لیورپول و فوتبال خشن اشک ریخت.

همه اینها را که فاکتور بگیریم، صلاح یک وزنه بود برای لیورپول و رئالیها این را خوب میدانستند. میدانستند که سلاح قدرتمند انگلیسیها، مسلمانی است به نام صلاح. میدانستند اگر او را مهار کنند، کار تمام است و نام رئال مادرید روی سیزدهمین جام قهرمانی حک میشود. چه خوشبینانه و چه بدبینانه باید گفت لیورپول شنبهشب خلع سلاح شد آن هم بدون محمد صلاح!

مرتضی رضایی

نظر شما