شناسهٔ خبر: 25785472 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

محمود عباس همچنان در بیمارستان است

یکی از نزدیکان محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد محمود عباس به احتمال زیاد روز دوشنبه از بیمارستان رام الله در کرانه باختری رود اردن مرخص خواهد شد.

صاحب‌خبر -

العالم - فلسطین

محمود عباس یک هفته پیش به دلیل ابتلا به بیماری ذات الریه در بیمارستانی در رام الله بستری شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله، رییس بیمارستان تأکید کرده است که زمان دقیق مرخص شدن محمود عباس هنوز مشخص نیست.

یکی از نزدیکان رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به خبرگزاری فرانسه گفته که مرخص شدن او در روز یکشنبه هنوز تأیید نشده است، اما به احتمال زیاد وی روز دوشنبه مرخص خواهد شد.

یک منبع بیمارستانی و نیز یک از مسئولان تشکیلات خودگردان که خواستند نامشان فاش نشود، صبح روز یکشنبه گفته بودند که محمود عباس شاید بعد از ظهر یکشنبه مرخص شود.

همچنین رییس بیمارستان به خبرگزاری فلسطینی وفا گفت: حال عمومی محمود عباس رو به بهبودی است ولی زمان مرخص شدن او هنوز مشخص نیست.

ماجرای بیماری و بستری شدن محمود عباس به شایعات درباره وضعیت سلامتی این مرد 83 ساله دامن می زند. او از سال 2005 رهبری تشکیلات فلسطینی را بر عهده دارد و تا امروز جایگزین خود را تعیین نکرده است.

محمود عباس که به مصرف زیاد دخانیات مشهور است، روز 20 مه به دلیل تب بالا در بیمارستان بستری شد. چند روز پیش از آن، یکی از گوش های وی تحت عمل جراحی سبک قرار گرفته بود.

پزشکان در ابتدا وضعیت محمود عباس را ناشی از عوارض عمل جراحی تشخیص دادند ولی بعداً، رییس بیمارستان اعلام کرد که وی از عفونت ریه راست رنج می برد.

انتشار عکس های محمود عباس  روز دوشنبه گذشته در حال قدم زدن در راهروی بیمارستان و مطالعه روزنامه، تلاشی بود برای پایان دادن به این شایعات.

از سوی دیگر خبرگزاری فلسطینی وفا روز شنبه گزارش داد رییس تشگیلات خودگردان، فرستاده ویژه چین در خاورمیانه را به حضور پذیرفته است.

نظر شما