شناسهٔ خبر: 25783855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان: دست به دست هم، مشکلات اقتصادی و بیکاری را رفع کنیم

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمد عبدالله پور روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه لاهیجان اظهار داشت: بسیاری از اختلافات موجود،

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمد عبدالله پور روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه لاهیجان اظهار داشت: بسیاری از اختلافات موجود، ساخته دشمن است و سپاه از طریق سازماندهی اقشار مختلف مردم در قالب بسیج، محور وحدت در جامعه به شمار می رود .
وی خاطرنشان کرد: ایستادن در مقابل دشمن و نظام سلطه، یک اصل است و در مسایل داخلی باید در کنار هم باشیم و از تفرقه جلوگیری کنیم چون فقط با وحدت می توان مشکلات را حل کرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: مردم در کشور ما در مقاطع مختلف چاره ساز بوده اند و اگر مردم همیشه در صحنه باشند و از مقام معظم رهبری تبعیت کنند ، همه مشکلات برطرف می شود .
وی تصریح کرد: همه در درون کشور و زیر چتر انقلاب، باید دست به دست بدهیم تا مشکلات اقتصادی، فقر و بیکاری ریشه کن شود زیرا مشکلاتی که هم اکنون وجود دارد، شایسته مردم کشور ما نیست.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) این بود که نظام سلطه جهانی را بر هم بزند و تمدنی جدید ایجاد کند، گفت: باید هوشیار باشیم چراکه دشمنان می خواهند کشور ما را درگیر جنگ و اختلافات داخلی کنند.
سردار عبدالله پور همچنین به جایگاه سپاه ناحیه لاهیجان اشاره و اضافه کرد: سپاه ناحیه لاهیجان بین 500 سپاه شهرستان ها ، طی چندین سال جزو برترها بوده و رتبه های بالایی کسب کرده است.
در پایان این مراسم از ناصر پورکریمی فرمانده قبلی سپاه لاهیجان قدردانی و سید جعفر میرحسینی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:فرهادنظرپور**انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام

نظر شما