شناسهٔ خبر: 25783460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کی روش: بازی با ترکیه برای ما افتخار بزرگی است/ نمی‌توانم درباره آینده ام اظهار نظر کنم یک دروازه بان جدید در اردوی تیم ملی فوتبال ترکیه برای دیدار مقابل ایران

سرمربی تیم ملی کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با ترکیه، این بازی را بسیار مهم توصیف کرد و آن را افتخار بزرگی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال کشورمان فردا شب در دیداری تدارکاتی به مصاف ترکیه خواهد رفت. کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از این دیدار دوستانه ،بازی با ترکیه را مهم توصیف کرد و آن را افتخاری برای خود دانست.

همچنین سرمربی تیم ملی در این نشست درباره آینده کاری خود نیز توضیحاتی ارائه داد.

کی روش پیش از هر چیز از اصحاب رسانه تشکر کرد و گفت: ابتدا از فدراسیون ترکیه تشکر می کنم.علاوه بر این می‌خواهم از رئیس باشگاه بشیکتاش ،مدیریت و کارکنان کمپ بشیکتاش هم تشکر کنم.از اولین روزی که ما به اینجا آمدیم در کنار کمک ها، عشق و علاقه ای که آنها نسبت به تیم ما نشان دادند تیم ما را خوشحال کرد فضای خوبی را اینجا شکل دادند، به همین دلیل از مقامات و کارکنان باشگاه بشیکتاش سپاسگزارم. بدون چنین حمایت‌ها و کمک هایی برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی مقدور نبود.

کی روش با اشاره به اهمیت بازی‌های آماده‌سازی قبل از جام جهانی گفت: "مهم است، ما تلاش کنیم با گفتگو با بازیکنان در زمین تمرین ، تیم را به بهترین سطح رسانیم. من فکر می کنم زمان خوبی با پرتغال و اسپانیا بازی خواهیم کرد، یعنی بعد از دیدار با مراکش در روز 15 ژوئن.

بازی با ترکیه افتخار بزرگی است 

کی روش درباره بازی با ترکیه نیز گفت: من همچنین می خواهم به این نکته اشاره کنم که در این مقطع برگزاری یک مسابقه مهم فوتبال در برابر کشورهایی مانند ترکیه افتخار بزرگی برای ما خواهد بود. ما به خاطر انجام این مسابقه بسیار خوشحالیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: برگزاری این مسابقه با ترکیه در این مرحله بسیار مهم است. بازی برابر تیم باکیفیت و سبک  ترکیه بسیار مهم است. برای تیمی بهتر از ترکیه نمی‌توانستیم برنامه‌ریزی کنیم. ترکیه بازیکنان با استعداد و کار فنی با انگیزه ای دارد.این تیم از مدیر فنی بسیار خوبی برخوردار است. مطمئناً ترکیه با فوتبالی که در آینده ارائه می‌دهند، دوباره در جام جهانی حضور خواهد داشت.
من فکر می کنم ترکیه کشور فوتبالی بسیار خوبی است. همانطور که قبلا اشاره کردم، باید ذکر کنم که بازی با ترکیه برای ما لذت بخش خواهد بود.

سرنوشت بازی ایران و یونان 

کی‌روش افزود: دیدار با یونان که لغو شد برای ما کابوس خواهد بود. پس از سال ها، بازی با ترکیه چالش بسیار مهمی برای ما خواهد بود. کی روش گفت من هیچ اطلاعاتی درباره بازی با یونان ندارم و نمی دانم آیا این بازی برگزار خواهد شد یا نه.
باید ببینیم در مورد بازی با یونان چه اتفاقی می‌افتد. هر خبری بگیریم، می‌گوییم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ادامه همکاری با تیم ملی 

کی روش درباره آینده کاری خود نیز گفت: توضیح و تفسیر این سئوال خیلی سخت و دشوار است.نمی توانم درباره آینده ام اظهار نظری بکنم. برای من امروز مهم است. هیچ کس نمی داند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.
به همین دلیل فکر نمی کنم اظهارنظر در این مورد درست باشد.

کی‌روش افزود : بگذارید این تصویرسازی را انجام دهم که موضوع شفاف‌تر شود. مطمئناً شما با هواپیما سفر داشته‌اید، وضعیت ما درست مثل هواپیما است. هواپیمای ما بلند شده و سفر ما تازه شروع شده است. برای من مهم این است که به عنوان کاپیتان و خلبان هواپیما را درست هدایت کنم. مسافران هواپیما هواداران تیم ملی هستند.من مسئول این هواداران نیز هستم.اکنون زمان صحبت کردن نیست. الان زمان رفتن و عمل کردن است.ما خوب کار کرده ایم.
بشیکتاش امکانات حرفه ای خوبی اینجا دارد. همه کار خود را خوب می دانند.ما 4،5 روز اینجا اردو داشتیم و من می توانم بگویم همه چیز خوب پیش رفته است.

پرتغال  می تواند قهرمان جام جهانی شود

کی‌روش در مورد حضور په‌په و کوارشما دو بازیکن پرتغالی که در بشیکتاش حضور دارند نیز(به‌شوخی)، گفت: ما کمپ بشیکتاش را به همین خاطر انتخاب کردیم که ببینیم آنه اینجا چه می کنند. پپه و کوارشما اینجا بازی می کنند. در گذشته، ریکاردو و کریستیانو در جوانی بازیکن من بودند، آنها بازیکنان خاصی برای من هستند. به عنوان یک مربی پرتغالی، من بسیار خوشحالم که می بینم که آنها در بشیکتاس بسیار خوشحال هستند و در فوتبال ترکیه موفق هستند و به همین دلیل من وضعیت آنها را در اینجا دنبال می کنم. باشند.

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره پرتغال نیز گفت: در حال حاضرتیم ملی پرتغال قهرمان اروپاست و مطمئناً یکی از شانس‌های حضور بین 4 تیم برتر و حتی قهرمانی را دارد ، در این تیم بازیکنان فوق‌العاده‌ای مانند کریستیانو رونالدو وجود دارد. به همین دلیل من فکر می کنم پرتغال می تواند بسیار موفق باشد. آنها حتی می توانند به قهرمانی جام جهانی برسند زیرا اول از همه آنها اکنون قهرمان اروپا هستند.

کی روش در پایان کنفرانس گفت:" می خواهم کنفرانس مطبوعاتی را با صحبت در مورد مسابقه فردا به پایان برسانم. این یک بازی مسابقه ی خوبی است امیدوارم هواداران فوتبال ترکیه و همین‌طور هواداران ایرانی به ورزشگاه بیایند و از بازی لذت ببرند.

یک دروازه بان جدید در اردوی تیم ملی فوتبال ترکیه برای دیدار مقابل ایران

انتهای پیام/

اظهارات کی روش پیش از بازی با ترکیه

نظر شما