شناسهٔ خبر: 25782002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان بیان کرد:

تبدیل دفاع مقدس به یک فرهنگ مقاومت در جهان

سردار «حسن حسن زاده» گفت: دفاع مقدس با عبور از مرزها به یک فرهنگ مقاومت در جهان تبدیل شده که باعث نگرانی و تشویش عمده استکبار جهانی شده است.

صاحب‌خبر -

تبدیل دفاع مقدس به یک فرهنگ مقاومت در جهانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، آیین گراميداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور سردار «حسن حسن زاده» فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان و دکتر «مهدی شادنوش» رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از ایثارگران، اساتید دانشگاه و دانشجویان در سالن همایش ستاد مركزي دانشگاه برگزار شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در تاریخ کشور عزیزمان ایران، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت روح الله یک نقطه عطف و برجسته‌ای می باشد که با بررسی جز به جز تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس یک نقطه برجسته و کلیدی و مبنای بسیاری از حرکت ها در جهان شده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس با عبور از مرزها به یک فرهنگ مقاومت در جهان تبدیل شده که باعث نگرانی و تشویش عمده استکبار جهانی شده است.

حسن زاده ادامه داد: اطاعت از ولی امر، انسجام، وحدت، هم افزایی همه ملت ایران و نیروهای مسلح، طرح ریزی و برنامه ریزی عملیاتی برای آزاد سازی خرمشهر از مولفه های مهم در این پیروزی بزرگ بود.

فرمانده سپاه استان با توجه به این که آزاد سازی خرمشهر درسی بزرگ برای همه است، بیان داشت: درسی که می توان از فتح خرمشهر گرفت این است که نباید مغلوب دشمنان و مشکلات و تهدیدها شد و به وعده و نصرت الهی باور داشت.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر کار برجسته و با عظمتی است که آثارش را امروز می توان در آزاد سازی حلب و فتح موصول به وضوح دید.

انتهای پیام/

نظر شما