شناسهٔ خبر: 25781198 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

در پی افزایش فشار حساب شده و بی‌سابقه بر نماینده دهه شصتی‌ها در دولت؛ مدیرعامل صبانت در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا: پیرو انتشار گسترده‌ی یک کلیپ در فضای مجازی؛ سیتنا بررسی کرد:

سوپر استار سینمای بعد از انقلاب: خسته شدم از بس شنیدم ایدز دارم

ابوالفضل پورعرب با بیان اینکه ستاره بودن در حرفه بازیگری باید تعریف شود به آی فیلم گفت: مردم تصمیم می‌گیرند چه کسی در فضای سینما و تلویزیون ستاره شود و در آسمان سینمای ایران ستاره وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، بازیگر سریال «زیرزمین» درباره ستاره بودنش در عرصه سینما و تلویزیون اظهار کرد: ستاره شدن ربطی به فضای مجازی و صحبت‌های خود فرد ندارد. بازیگر کارش بازی کردن است و فیلمی را بازی می‌کند. این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی ستاره شود و ستاره شدن یک بازیگر فقط و فقط به مردم مربوط است. دوستانی که الان ستاره سینما و تلویزیون هستند، خیلی سختی کشیدند و فقط با صرف بازی کردن، ستاره نشدند. این را هم بگویم در آسمان سینمای ایران ستاره وجود ندارد. همچنین خود من هم هیچ‌وقت ستاره نبودم و فقط بازیگر بودم. سوپراستار و ستاره بودن باید تعریف شود.

پورعرب درباره فعالیت کاری خود در این روز‌ها گفت: در حال حاضر در سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری بازی می‌کنم که سریال اجتماعی و خانوادگی خوبی است.

پورعرب از بی‌مهری‌های همکارانش نیز گله کرد و گفت: خسته شده‌ام از بس شنیدم که من ایدز دارم، بیماری خاص دارم و ... حتی هیچ‌کدام از همکاران من در دوران بیماری‌ام از من دلجویی نکردند و حتی خبر مرگ من پخش و خیلی باعث آزردگی خاطرم شد. در این سینما خیلی تلاش کردم و خیلی جا‌ها پشیمان شدم، ولی نمی‌توانستم به خانواده‌ام بگویم که من اشتباه کردم که وارد عرصه بازیگری شدم.

او ادامه داد: آن دوران که فعالیت بیشتری می‌کردم دلم می‌خواست یکی مانند ابوالفضل پورعرب بیاید تا از او صحبت شود و کم‌کم از شهرت ترسیدم. من برای این همه حادثه به دنیا نیامده بودم و آرامش بیشتری در زندگی می‌خواستم. بعضی وقت‌ها تیزر فیلمم که در گذشته بازی کردم پخش می‌شود؛ اما هیچ اسم و تصویری از من نیست و همه این مسائل برای من ناخوشایند است.

انتهای پیام

نظر شما