شناسهٔ خبر: 25780366 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| باید جوانانمان را در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بیمه کنیم

R41374/P1377/S6,49/CT11

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: باید جوانانمان را در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بیمه کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی واحد عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مربیان با محوریت مشارکت زنان در انقلاب و دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و مقابله با تهاجمات فرهنگی الگوهای سبک زندگی صحیح به جوانان در اردبیل ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این که توانمندسازی نیروهای کارآمد و افزایش اطلاع‌رسانی در این زمینه محوری‌ترین برنامه‌ ماست افزود: ارائه الگوی زندگی ایرانی اسلامی در این دوره در دستور کار قرار گرفته و از ظرفیت نخبگان علمی و دینی بهره‌گیری می‌شود که بی‌شک انتظار می‌رود خروجی‌های موثری را در ترویج این فرهنگ و برنامه شاهد باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: دوره تربیت مربیان با محوریت مشارکت زنان در انقلاب و دفاع مقدس از هفته آینده در عرض چهار روز برگزار می‌شود که در حال حاضر در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم اندیشیده شده است.

واحد بیان کرد: اجرای طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی از دیگر محورهای کلیدی این ویژه برنامه است که در این زمینه از دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتظار داریم نهایت همکاری و مشارکت را  با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی خواسته‌های خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: باید جوانانمان را در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بیمه کنیم که قطعا ترویج فرهنگ معنوی و اسلامی راه‌حل مناسبی در این زمینه است که می‌تواند در تحقق اهداف ما موثر و کارساز باشد و برگزاری چنین برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی نقش بی بدیلی در این رایتا خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

نظر شما