شناسهٔ خبر: 25780358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راموس خطای عمد بر روی صلاح را رد کرد

تهران- ایرنا- «سرخیو راموس» مدافع کهکشانی ها در واکنش به انتقادها و اتهام مصدوم کردن عمدی «محمد صلاح» ستاره مصری تیم لیورپول در توییتر نوشت: گاهی اوقات فوتبال روی خوبش را به شما نشان می دهد و گاهی وقت ها هم روی بدش را؛ اما فراتر از تمام این حرف ها ما دوستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری یاهو روز یکشنبه نوشت: هنوز مشخص نیست که مقصود راموس از این پست، عذرخواهی مستقیم بوده یا صرفا از اینکه صلاح زمین مسابقه را در حالتی مغموم ترک کرده ناراحت است، اما در هر صورت، هم تیمی های راموس پس از خروج صلاح از بازی، در نیمه دوم کاملا بر حریف مسلط شدند و برغم دریافت گل تساوی و به لطف گل استثنایی «گرت بیل» و همچنین اشتباهات مرگبار «کاریوس» دروازه بان لیورپول، موفق شدند با نتیجه 3 بر 1 حریف انگلیسی خود را شکست داده و قهرمان این دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.
بدنبال مصدومیت صلاح، کاربران اینترنتی به صفحات مجازی راموس هجوم برده و با الفاظ نامناسب او را متهم کردند که عمدا صلاح را مصدوم کرده است.
با این حال فدراسیون فوتبال مصر امروز (یکشنبه) از حضور ستاره خود در فهرست نهایی تیم ملی مصر خبر داد و نسبت به آماده شدن وی برای جام جهانی 2018 روسیه ابراز امیدواری کرد.
ورزشی**3991**1368

نظر شما