شناسهٔ خبر: 25780301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چشم انتظاری مردم گلستان / بهره برداری از سی تی اسکن بیمارستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سی تی اسکن بیمارستان رسول اکرم شهرستان کلاله امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جلسه‌ای که با حضور مدیران و مسئولان حوزه بهداشت و سلامت در کلاله برگزار شد؛ گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف دانشگاه مجوز‌های لازم گرفته شده و ساختمان آن تکمیل و نیز رایزنی‌هایی با کمک فرماندارشهرستان و غراوی نماینده مجلس در حوزه وزارت بهداشت؛ تا پایان امسال سی تی اسکن بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله به بهره برداری می‌رسد.

فاضل افزود: این بیمارستان در سال ۹۶ با تخت‌های تحت پوشش خود توانست به ۸۶ هزار بیمار بستری و مراجعه کننده به اورژانس؛ خدمات درمانی ارائه دهد، ولی کمبودپزشک متخصص گریبانگیر خیلی از شهر‌های استان می‌باشد.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم که در رشته‌های اصلی مثل متخصص اطفال، داخلی، بیهوشی و جراحی در همه حوزه‌های بیمارستانی؛ در ۱۶ بیمارستان بصورت کامل بتوانیم پوشش کافی داشته باشیم.

فاضل افزود: در حوزه‌های بیمارستانی در بخش‌های مربوط به متخصص چشم، ارتوپد، مغز و اعصاب؛ با توجه به اینکه محدودیت‌های موجود در سطح کشور، برنامه ما در سال ۹۷ به نحوی است که در بیمارستان‌های کلاله، مراوه تپه و گالیکش که در آینده بهره مندی کامل داشته باشیم و بتوانیم تقسیم نیروی تخصصی را انجام دهیم.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

سی تی اسکن بیمارستان رسول اکرم شهرستان کلاله افتتاح خواهد شد

نظر شما