شناسهٔ خبر: 25779853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تکواندوکاران گیلانی 2 مدال مسابقات آسیا را کسب کردند

رئیس هیات تکواندو استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان چهارمین دوره پارا تکواندو آسیا که در ویتنام جریان داشت، مهدی پوررهنما

صاحب‌خبر - رئیس هیات تکواندو استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان چهارمین دوره پارا تکواندو آسیا که در ویتنام جریان داشت، مهدی پوررهنما ورزشکار شایسته گیلانی موفق شد مقام قهرمانی و مدال طلا کسب کند.
محسن سترگی ادامه داد: این ورزشکار شایسته گیلانی که تاکنون چندین مدال طلای جهانی ، آسیایی و بین المللی را کسب کرده؛ در جریان این مسابقات در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم حریفی از هندوستان را شکست داد و سپس تکواندوکارانی از کشورهای انگلیس ، ترکیه و روسیبه را شکست داد و با اقتدار عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت.
وی خاطرنشان کرد: با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو ، در چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا ، هوگوپوشان سایر قاره ها نیز مجاز به شرکت در این مسابقات بودند.
سترگی در ادامه گفت: همچنین در بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ، آرمین هادی پور که چندین مدال جهانی ، آسیایی و بین المللی را در کارنامه ورزشی دارد؛ تکواندوکاران هندی و عربستانی را شکست داد و در نیمه نهایی به حریفی از کره جنوبی باخت و مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد.
وی بیان کرد: همچنین در بخش بانوان ، طیبه پارسا از استان گیلان در دور اول این مسابقات به مصاف راما ابوالروب از کشور اردن رفت که حریفش را شکست داد اما در دور دوم مغلوب تکواندوکاری از چین شد و از گردونه رقابت ها حذف شد.
وی افزود: سودابه پورصادقی دیگر گیلانی حاضر در این رقابت ها که از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی - ازبکستان موفق به کسب سهمیه شده بود ، در دور اول مغلوب حریفی از هنگ کنگ شد و نتوانست به مرحله دوم راه یابد.
بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا و چهارمین دوره مسابقات پارا تکواندو قهرمانی آسیا به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار شد.
7285/2007
انتهای پیام

نظر شما