شناسهٔ خبر: 25779066 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روایت آزادیخواه از نشست کمیسیون فرهنگی مجلس

جوادی: با انجام رایزنی‌ها پس از گذشت ۶ روز تاثیر نوسانات ارز بر نمایشگاه کتاب را بی‌اثر کردیم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: معاون فرهنگی وزارت ارشاد عنوان کرد که مشکل نوسانات بازار ارز از مشکلات ما در نمایشگاه کتاب امسال بود که پس از گذشت ۶ روز با انجام رایزنی‌ها این مشکل را برطرف کردیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را درباره برگزاری نمایشگاه کتاب به اعضا ارائه کرد.

وی افزود: جوادی در گزارش خود عنوان کرد که نوسانات بازار ارز یکی از مشکلاتمان در نمایشگاه امسال بودکه بر نمایشگاه کتاب تاثیر گذاشت اما پس از گذشت 6 روز با انجام رایزنی‌ها این مشکل را حل کردیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: معاون فرهنگی وزارت ارشاد گفت که نظار در نمایشگاه کتاب امسال چه در بخش داخلی و چه در بخش بین‌الملل 60 نفر بودند که 20 نفر از این افراد از حوزه علمیه بودند.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در کمیسیون حاضر شد و گزارش عملکردی از این سازمان به اعضا ارائه کرد.

وی افزود: اوحدی در گزارش خود عنوان کرد که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در 2 ماهه نخست سال 97 تعداد 100 عنوان تیزر را در حوزه آسیب‌های اجتماعی تهیه کرده و از ابتدای ماه مبارک رمضان تا 21 این ماه در پارک شهر تئاتر دریادلان را با موضوع غواصان و دفاع مقدس برگزار می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: اوحدی همچنین افزود در میدان امام حسین در ایام ماه رمضان سفره افطاری ساده پهن می‌شود و از حدود 3500 نفر هر شب استقبال می‌شود و از ساعت 18 برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی تا اذان در این محل‌ها برگزار می‌شود.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اظهارداشت همچنین تهیه سحری برای پارک بانان، رفته‌گران، پلیس، اورژانس و عواملی که خدمات رسان و بیدار هستند توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انجام می‌شود.

وی افزود: اوحدی گفت که شورایی در شهرداری تهران اخیراً تشکیل شده تحت عنوان شورای برنامه‌ریزی فرهنگی که بر برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی و هنری نظارت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما