شناسهٔ خبر: 25778083 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مالک باشگاه نساجی:

بابت نشر اکاذیب علیه نساجی شکایت می کنیم و کوتاه هم نمی‌آییم

مالک باشگاه نساجی که از فضای خبری ایجاد شده پیرامون این تیم به شدت ناراحت است هشدار داد که از عاملان نشر اکاذیب شکایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پیروزی پر گل تیم نساجی در هفته آخر رقابتهای لیگ دسته اول مقابل راه آهن و صعود این تیم به لیگ برتر، بحث تبانی دو تیم نساجی و راه آهن مطرح شد و مسئولین باشگاه خونه به خونه با طرح شکایت از این دو تیم خود را مستحق صعود به لیگ برتر می دانند.

در همین رابطه فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی اظهار داشت: تا امروز به احترام روح پاک فوتبال، آرامش استان مازندران، جلوگیری از درگیری و تنش میان دو شهر همسایه و البته به توصیه فدراسیون فوتبال در مواجهه با تمام بی‌احترامی‌ها و تهمت های ناروا سکوت کردیم اما دیگر کافی است.

صنیعی فر تصریح کرد: سیاست ما احترام به تمامی افراد بوده است اما از امروز هشدار می‌دهیم هر شخص حقیقی و حقوقی، رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری و حتی مجازی که به نشر یا بازنشر اکاذیب ولو در قالب بیانیه فلان باشگاه یا مصاحبه بهمان شخص پرداخته و بدون سند و مدرک باعث آزرده خاطر شدن مردم شریف قائمشهر و استان مازندران شوند یا بخواهند صعود شرافتمندانه و مقتدرانه تیم محبوب مازندران را لوث کنند، برخلاف میل باطنی به اتهام افترا و نشر اکاذیب تحت تعقیب قانونی قرار خواهیم داد.

مالک باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان ساخت: بار دیگر تاکید می‌کنم به همه دوستان رسانه‌ای احترام زیادی می‌گذاریم و معتقدیم این عزیزان یار و یاور فوتبال و ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با کسانی است که حدود یک ماه پس از صعود شایسته نساجی مازندران غرض ورزی کرده و گویی نمی‌خواهند از این رویه خود دست بردارند. به این دسته از دوستان هم هشدار می دهم به خاطر دفاع از حقوق هواداران پر شمار نساجی و قطره قطره عرق هایی که اعضای تیم نساجی ریخته‌اند و برخی دیگر نریخته‌اند و دنبال مفت بری هستند، هر گونه شیطنتی را از طریق مراجع قانونی پیگیری و کوتاه هم نخواهیم آمد.

فرهاد صنیعی فر در پایان بیان کرد: با کمک و برنامه ریزی علی امیری و جواد نکونام کارها را بدون هیاهو و سروصدا در فصل نقل و انتقالات پیش می بریم و همین جا به هواداران نساجی در قائمشهر و سراسر مازندران قول می‌دهم فصلی خوب و خاطره انگیز را رقم زده  و از اعتبار فوتبال استان در لیگ برتر به خوبی دفاع کنیم.

نظر شما