شناسهٔ خبر: 25778043 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

بانک قرض الحسنه مهرایران، بانکی حرفه ای با کارنامه ای درخشان است

محسن پدرام، رییس هیات مدیره، حسن تليکاني، عضو هيات مديره و يوسف نجدي مدير امور استان هاي بانک قرض الحسنه مهرايران به منظور تبيين سياست هاي اعتباري سال ۹۷ و بررسي عملکرد شعب به استان زنجان سفر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز: بازدید از شعب و دوایر مديريت استان و برگزاري نشست هم انديشي با روساي شعب و دواير ستادي از جمله اهداف و برنامه هاي اين سفر بود.
محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک در نشست هم انديشي با کارکنان استان زنجان ضمن تقدير از زحمات مديريت و همکاران به خاطر رشد ۹۷ درصدي منابع در سال ۹۶، بانك قرض الحسنه مهر ايران را به عنوان بانكي حرفه اي با كارنامه درخشان در سيستم بانكي كشور دانست.
وی ادامه داد: تمامی فعالیت های بانک با اهتمام ويژه کارکنان، مطابق با برنامه ريزي هاي علمي بوده و افزايش سطح همدلي و مودت همکاران، همت مضاعف براي رشد متوازن شعب و افزايش درآمدهاي عملياتي را به همراه خواهد داشت.
در ادامه، حسن تلیکانی عضو هیات مدیره ناظر بر زنجان نيز علاوه بر تشکر از تلاش ها و وجود محيط کاري سرشار از عشق و علاقه در استان، به آمار رشد بانک در حوزه منابع و تسهيلات اشاره و آن را بواسطه بهره مندي از تيم مديريتي قوي و پرسنل توانمند دانست و اجراي بهينه طرح هاي و توسعه رفتار بانكدار حرفه اي را خواستار شد.
یوسف نجدی مدیر امور استان ها نیز با تقدير از موفقيت هاي استان زنجان و قدرداني از اولياي بانک، جديت در اتقاء تمامي شاخص ها و پشتيباني حداکثري ستاد استان ها از واحدهاي صف را مورد تاکيد قرار داد.
حسن خانمحمدی مدیرشعب استان زنجان نیز در این جلسه، به ارائه گزارش مختصري از عملکرد ۵ ساله اخير شعب استان در بخش هاي مختلف پرداخت و اين مديريت را همواره جزء مديريت هاي پيشرو در تمامي شاخص هاي آماري در بين ۳۲ مديريت کشور برشمرد و تلاش همه جانبه براي تحقق اهداف عاليه بانک در خدمت به جامعه با حفظ کرامت انساني آنان را از وظايف اصلي دانست.

منبع: روابط عمومی بانک مهر ایران

نظر شما