شناسهٔ خبر: 25777991 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

آبروی تولید کننده داخلی در گرو کیفیت محصول

صاحب‌خبر -

کارآفرینی به عنوان یک پدیده نوین در اقتصاد نقش موثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور یافته، و یا به عبارت دیگر در یک اقتصاد پویا، ایده ها، محصولات، و خدمات همواره در حال تغییر می باشند و در این میان کارآفرین است که الگویی برای مقابله و سازگاری با شرایط جدید را به میان می‌آورد.


امروزه در کشور کارآفرینی و تولید کار در حمایت از تولید ملی نقش مهم و جایگاه اساسی دارد. بخش مهمی از تولیدات داخلی می تواند نتیجه کارآفرینی افرادی باشد که با تکیه بر فکر و خلاقیت خود توانسته‌اند نیازها و احتیاجات خود و دیگران را تامین کنند و نقش مهمی را در عرصه اقتصادی داشته باشند.


شرکت تک پوشان پدیده، نمونه یکی از مجموعه های موفق در عرصه تولید البسه فرم ادارات، بیمارستان‌ها، مدارس و پیراهن مردانه است که با قابلیت طراحی و مدل سازی طبق نظر مشتری ارائه خدمات می نماید.


جناب آقای علی اکبری مدیرعامل و یا به بیان بهتر کار آفرین موفق و متولی راه اندازی شرکت تک پوشان پدیده بوده در ارتباط با تاریخچه فعالیت این مجموعه تولیدی ملی گفت:شرکت تک پوشان پدیده از سال ۱۳۷۳تنها با 4 عدد چرخ خیاطی و۶ نفر نیروی کار با نام تولیدی پدیده شروع به فعالیت لباس مجلسی زنانه کرد، از ابتدا فعالیت کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به کیفیت را سرلوحه خود قرار داد و همین حساسیت در تولید موجب پیشرفت چشمگیر شد.


متاسفانه سال ۱۳۷۸به دلیل نوسان ارز و شرایط بازار، تولیدی متحمل زیان شدید مالی شد، بعد از آن با توکل به درگاه حق تعالی، همت، پشتکار و تغییر در نوع محصول تولیدی اقدام به تولید لباس فرم اداری ادامه فعالیت داد و تا به امروز تعداد بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی از محصولات این واحد استفاده دارند.


کارآفرینان قادرهستند فرصت های کسب و کار را شناسایی کرده و افراد را در این فرصت ها مشغول به کار سازند، با توجه به این مهم شرکت تک پوشان پدیده دوخت صنعتی با استاندارد جهانی، استفاده از مواد اولیه مرغوب، استفاده از بهترین طراحان عرصه مد و لباس و تولید بیشتر و با کیفیت بالا همراه با گارانتی محصول سر لوحه کارخود قرار داده تا با ایجاد شغل و فعالیت ‌های متنوع از فناوری و تکنولوژی بهره ببرد و در عین حال نقش مهمی را در بهبود هرچه بیشتر شرایط اقتصادی و فنی عرصه‌ های تولیدی داشته باشد و میزان سرانه تولیدات داخلی را به نوبه خود افزایش دهد.


محصولات شرکت تک پوشان پدیده در عین داشتن کیفیت بالا قیمت بسیار مناسب نیز دارند، برای توضیح بیشتر درباره قیمت مناسب این محصولات میتوان به استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ماشین آلات صنعتی روز دنیا که نه تنها در کیفیت بالا تأثیر به سزایی دارند بلکه موجب تولید بیشتر با هزینه کمتر است اشاره کرد.


آقای علی اکبری برای ایجاد انگیزش درکار آفرین‌های واحد‌های تولیدی کوچک و همچنین جهت پیشرفت و رقابت با رقبای خارجی گفت: تغیر زیرساخت تولیدی ها از سنتی و نیمه صنعتی به تمام صنعتی، تغییر شیوه اداره تولیدی ها، از سنتی به تمام حرفه ای،جذب و ترغیب نیروی جوان و خوش فکر بومی،آموزش مهارت های روز به نیروی انسانی، بومی سازی محصول با توجه به شرایط روز کشور و منطقه،تولید محصول مطابق با استانداردهای جهانی و خدمات گارانتی محصول می تواند موارد تأثیر گذار در استراتژی کسب کار هر کارآفرین ایرانی باشد.


وی ادامه داد: در صنعت تولید البسه مشکلاتی هم بر سر راه همه تولید کنندگان ملی وجود دارد و برای بیان این مشکلات میتوان به نبود پارچه های باظرافت خوب،که بتوان با کشورهای صادر کننده رقابت کرد، کاغذ بازی زیاد قوانین اداری، نبود سرمایه در گردش و بالا بودن سود بانکی اشاره کرد.


در پایان علی اکبری در ارتباط با دور نمای شرکت تک پوشان پدیده گفت: هدف اصلی جلب رضایت مشتریان و ارائه بهترین و بروز ترین محصولات میباشد، بدون تردید تحقق این اهداف بجز با ایمان به هدف و تلاش صادقانه، حاکمیت اخلاق حرفه ای و تعهد به رعایت اصول و الزامات سیستم مدیریت کیفیت میسر نخواهد بود.


گوشه ای از افتخارات این تولید کننده و کار آفرین ملی در صنعت پوشاک
• دریافت گواهی ایزو۹۰۰۱:۲۹۱۵مدیریت کیفی
• دریافت گواهی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۰۴ استاندارد رضایت مندی مشتری
• دریافت گواهی ثبت آثار هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
• گواهی نامه دوره تخصصی شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نو آوران دانشگاه تهران
• دارای بیش از پنجاه مدل لباس فرم بارکد شیما از بنیاد ملی مد لباس
• دریافت گواهی نامه ی مدیریت فشن
• جز برندهای برتر در اولین جشنواره ی طراحی مد لباس اسلامی

 

نظر شما