شناسهٔ خبر: 25777636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بامزگی های جذاب فینال لیگ قهرمان

وقتی کاریوس جام قهرمانی را بالای سر می برد(ترول)

روزنامه آاس اقدام به جمع آوری بخشی از ترول های کاربران و صفحات معروف فضای مجازی پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال برای سومین بار پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد؛ آن هم در دیداری که حواشی و اتفاقات بسیاری را در بر داشت. پس از این مسابقه، هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی، اتفاقات بازی را با زبانی طنز و شکلی جالب در صفحاتشان منتشر کردند.

 

* در این عکس، کاریوس به جای سرخیو راموس، به عنوان کاپیتان تیم قهرمان جام را بالای سر برده و به عبارتی، اشاره به اشتباهات تاثیرگذار دروازه بان لیورپول دارد.

 

 

* حالا شاید همه اجماع نظر نداشته باشند که برترین گل تاریخ لیگ قهرمانان متعلق به زیدان است! رونالدو و بیل این فصل گل هایی زیبا زدند تا عنوانِ زیدان در خطر بیفتد.

 

 

* پس از پنجمین قهرمانی رونالدو در لیگ قهرمانان، یکی از هوادارانِ او عکس جام قهرمانی را به شکل خوشحالی های رونالدو درآورد.

 

 

* دوستی رئال مادرید و لیگ قهرمانان! کهکشانی ها بیش از هر تیم دیگری فاتح این مسابقات بوده اند و در سال های اخیر، 4 بار این جام را بالای سر برده اند.

 

 

* عکسی قدیمی از پیکه که دست مایه شوخی هواداران رئال شد؛ آن ها این عکس را با جمله «رونالدو چند بار قهرمان شده» منتشر کردند.

 

 

* مسی فوق ستاره آرژانتینی فینال لیگ قهرمانان و دوئل رونالدو - صلاح را از تلویزیون نگاه کرد!

 

 

* این ترول، به وضعیت هواداران تیم های مختلف جهان در بازی دیشب اشاره دارد. بارسایی ها به عنوان رقیب سنتی و طرفدار سه تیم دیگر باتوجه به شکست برابر رئال طرفدار لیورپول بودند و منچستری ها به خاطر نفرت از رقیب انگلیسی، حامی رئال!

 

 

* بلچر ریپورت عکسی از اسطوره های دو باشگاه در حال تماشای فینال را در پیجش قرار داد: بکهام و رائول یک طرف، جرارد و تورس هم طرف دیگر. ژابی آلونسو نیز به سبب بازی در هر دو تیم، وسط نشسته!

 

 

* در آخرین دقایق بازی، یک جیمی جامپ در حالی وارد زمین شد که رونالدو در موقعیت گلزنی قرار داشت. حالا به زعم این کاربر، آن جیمی جامپ لیونل مسی بود و قصد سنگ اندازی در راه گلزنی رونالدو را داشت!

 

نظر شما