شناسهٔ خبر: 25777549 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

واکنش گروه‌های فلسطینی به حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه

ابنا

گروه‌های فلسطینی، رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تجاوزات و حملات امروز علیه باریکه غزه که به شهادت 2 فلسطینی منجر شد، دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه‌های فلسطینی، رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تجاوزات و  حملات امروز علیه باریکه غزه که به شهادت 2 فلسطینی منجر شد، دانستند.

جهاد اسلامی؛ داود شهاب سخنگوی جهاد اسلامی تصریح کرد که ما می‌دانیم چگونه این جنایت خطرناک را پاسخ دهیم و هرگز از حق خود و مسئولیتی که در قبال خون شهدا داریم، نخواهیم گذشت.

حماس؛ جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز ضمن محکوم کردن این جنایت جدید دشمن صهیونیستی، تاکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز در برابر جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین ساکت نمی نشیند.

جنبش مجاهدین؛ این جنبش هم حمله توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تلاشی نافرجام برای به شکست کشاندن تظاهرات بازگشت دانست و تاکید کرد که مقاومت آگاه فلسطین قادر به پاسخ گویی به جنایات دشمن است و سکوت مقاومت زیاد دوام نخواهد آورد.

جبهه دمکراتیک؛ طلال ابو ظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه دمکراتیک اظهار داشت که ادامه حملات به پایگاه های مقاومت و حمله به ماهیگیران و شهروندان فلسطینی، با هدف برهم زدن اوضاع و معادلات و منحرف کردن نگاه ها از تظاهرات بازگشت صورت می گیرد که دشمن از توقف آن عاجز است.

جنبش آزادگان؛ این جنبش هم تاکید کرد که حمله به غزه جنایتی جدید از سوی دشمن صهیونیستی برای به شکست کشاندن تظاهرات بازگشت است و مقاومت هرگز در برابر این جنایت و دفاع از ملت فلسطین ساکت نمی نشیند.

............

پایان پیام / 326

نظر شما