شناسهٔ خبر: 25777505 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اعلام علت تغییر آدرس‌های پیاپی

محمد قوامی مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه دفاتر کارگزاری همانند سایر صنوف استیجاری هستند، اظهار کرد: این دفاتر کارگزاری به دلیل استیجاری بودن، مجبور به جابجایی برخی کارگزاری‌ها بعد از اتمام قرارداد می‌شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: بیشتر دفاتر کارگزاری‌های بیمه استیجاری هستند و همین موضوع موجب بسته شدن دفاتر و تغییر آدرس آن‌ها می‌شود.

محمد قوامی مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه دفاتر کارگزاری همانند سایر صنوف استیجاری هستند، اظهار کرد: این دفاتر کارگزاری به دلیل استیجاری بودن، مجبور به جابجایی برخی کارگزاری‌ها بعد از اتمام قرارداد می‌شوند.

قوامی با بیان اینکه قراردادهای اجاره دفاتر کارگزاری‌های بیمه در اغلب اوقات 2 یا 3 ساله است، گفت: به دلیل اینکه این دفاتر خصوصی هستند و قادر به خرید ملک نیستند، همین امر باعث می‌شود تا آن کارگزاری در ملک استیجاری بسته شود.

وی با تاکید بر اینکه گاهی اوقات برای متقاضیان به دلیل جابجا شدن، مشکلاتی در دفاتر کارگزاری ایجاد می‌شود، تصریح کرد: گاهی اوقات ازدحام جمعیت در کارگزاری‌های واقع در برخی از خیابان‌های شهر موجب نارضایتی و اعتراض کسبه اطراف کارگزاری‌ها می‌شود، در نتیجه صاحب ملک از تمدید قرارداد اجاره، منصرف می‌شود.

وی افزود: شعب کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی که وظایفی چون تمدید و عوض کردن دفترچه بیمه و دریافت لیست کارفرمایان و بیمه‌شدگان خویش فرما را بر عهده دارند، هر روز صبح مملو از افرادی هستند که می‌توانند برای اطرافیان مزاحمت ایجاد کنند.

مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به فضای موجود، کمتر افرادی قادر هستند که نسبت به خرید ملک برای ثابت ماندن دفتر کارگزاری‌ها، اقدام کنند، به ویژه در شهر تهران که این مشکل سخت‌تر می‌شود.

قوامی در پایان گفت: رفع این معضل نیازمند برنامه ریزی دقیق است و همچنین باید اقداماتی در جهت جلوگیری از سردرگمی شهروندان مراجعه کننده به دفاتر کارگزاری صورت گیرد.

 

نظر شما