شناسهٔ خبر: 25777046 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ناصر ملک مطیعی: هیچ وقت ممنوع الکار نبودم + فیلم

فیلم صحبت‌های ناصر ملک مطیعی که به ممنوع الکار نشدن خود اشاره دارد را در این گزارش ببینید.

صاحب‌خبر -

ناصر ملک مطیعی: من هیچ وقت ممنوع الکار نبودمبه گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از خبر درگذشت ناصر ملک مطیعی بازیگر مشهور دوران سینمای ایران، موجی از انتقاد، گلایه و ابراز تاسف نسبت به بی مهری صورت گرفته  به این بازیگر در فضای مجازی و حتی تشییع جنازه این بازیگر نشر و بازنشر شده است.

باتوجه به آنکه نباید منکر کج سلیقگی‌هایی در این سالها بود، اما فعالیت نداشتن یک بازیگر قبل از انقلاب در سینمای  بعد از انقلاب را نمی‌توان میانگینی از نگاه حاکمیت و مدیریت فرهنگی دوران انقلاب اسلامی به حساب آورد.

قطار سینمای کنونی انقلاب اسلامی در حالی حرکت خود را در مسیری متفاوت از ریل دوران رژیم پهلوی می‌پیماید که سرنشینان آن ماحصل نسل هنرمندان قبل و بعد از انقلاب هستند که با توجه به تغییر ریل صورت گرفته، تمایل به ماندن در این راه داشته‌اند.

جمشید مشایخی، سعید راد، ژاله علو، داریوش مهرجویی، علی نصیریان، ثریا قاسمی، داوود رشیدی، عزت الله انتظامی و... از جمله سرنشینانی هستند که شروع کارشان در سینمای قبل از انقلاب بوده و ادامه فعالیتشان تا امروز در بعد از انقلاب ادامه داشته است.

فیلم صحبت‌های ناصر ملک مطیعی را ادامه مشاهده کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6546477/8067956?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

آیا ناصر ملک مطیعی ممنوع الکار بود؟

نظر شما