شناسهٔ خبر: 25776696 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اژه‌ای: با هر جریان که بخواهد امنیت کشور را بهم بریزد برخورد می‌کنیم/خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: آن زمان که اینها در دهه اول انقلاب ایران بودند و هنوز جمهوری اسلامی نوپا بود و مردم همه ترفندهای شیطان بزرگ را متوجه نشده بودند و هنوز نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی انسجام را لازم را نداشتند، چه غلطی توانستند بکنند که امروز شیطان بزرگ و امثال ترامپ به ضد انقلاب خارج نشین دل خوش کرده‌اند و از آنجا برای مردم انقلابی ما پیغام و پسغام می‌دهند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی قوه قضاییه گفت: مجموعه دستگاه های قضایی و انتظامی کاملا هوشیارند که با هر گروه و جریانی که بخواهد امنیت کشور را بهم بریزد و اسایش مردم را مختل کند قاطعانه برخورد کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در یکصد و بیست و هفتمین نشست خبری خود با خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این روزها به طور مشخص شیطان بزرگ امریکا و برخی سردمداران امریکایی و صهیونیستی کرکری برای ایران می خوانند و اینقدر گرفتار شدند که برای تحقق منویاتشان به منفورترین افراد و به تروریست‌هایی که دستشان به خون بیش از 17 هزار نفر از مردم کشورمان آغشته شده متوسل شده‌اند.

 

وی افزود: مردم ما آگاه هستند و فریب آنها را نمی‌خورند و مجموعه دستگاه های قضایی و انتظامی کاملا هوشیارند که با هر گروه و جریانی که بخواهد امنیت کشور را بهم بریزد و اسایش مردم را مختل کند قاطعانه برخورد کند.

 

محسنی اژه‌ای گفت: خانواده‌ها در این زمینه مراقب فرزندان خود باشند تا یک وقت فریب نخورند و اجازه ندهند که اگر جمعیتی در کشور خواسته و اعتراض به حق دارند، افراد ضد انقلاب، فرصت طلبان و تروریست‌ها وارد جمعیت مردم معترض به حق خودمان شوند و سوء استفاده کنند.

 

سخنگوی قوه قضاییه یادآور شد: آن زمان که اینها در دهه اول انقلاب ایران بودند و هنوز جمهوری اسلامی نوپا بود و مردم همه ترفندهای شیطان بزرگ را متوجه نشده بودند و هنوز نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی انسجام را لازم را نداشتند، چه غلطی توانستند بکنند که امروز شیطان بزرگ و امثال ترامپ به ضد انقلاب خارج نشین دل خوش کرده‌اند و از آنجا برای مردم انقلابی ما پیغام و پسغام می‌دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما