شناسهٔ خبر: 25776289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کارگاه نقاشی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار شد

مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام از برگزاری کارگاه نقاشی در این مجتمع با حضور هنرمندان ایلامی هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا ازایلام،سید روح‌الله صالحی، مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگاران در ایلام، اظهار کرد: در این کارگاه زنده ١٠ نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی استان به خلق آثار هنری نقاشی و طراحی با موضوع آزادسازی خرمشهر پرداختند.

 وی، بابیان اینکه این کارگاه عصر روز پنج‌شنبه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار شد، افزود: آشنایی نسل جوان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به زبان هنر و تجلیل از هنرمندان هنرهای تجسمی از اهداف برگزاری این کارگاه است.

 صالحی، با اشاره به اینکه نمایشگاهی از آثار خلق‌شده توسط هنرمندان نیز در این مجتمع دایر می‌شود، ابراز کرد: علاوه بر هنرمندان، اقشار مختلف می‌توانند جهت حضور و شرکت در این کارگاه به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مراجعه کند.

 مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام، یادآور شد: آزادسازی خرمشهر نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است و زبان هنر بهترین ابزار در راستای انتقال ارزش‌ها و فرهنگ پایداری به نسل جوان است.

 وی، در پایان از عموم مردم، هنرمندان و به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای شرکت و بازدید از این کارگاه که با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

 

نظر شما