شناسهٔ خبر: 25776229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

ربط دادن سرنوشت کشور به برجام اروپایی به ضرر کشور و ملت ایران است/ دولت به جای فرصت سوزی به توان داخل تکیه کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:مسئولین دولت باید با بی اعتمادی کامل به این موضوع نگاه کنند و به توانمندی ها و ظرفیت داخلی خودمان تکیه کرده و از این فرصت در جهت تقویت توان داخل استفاده کنند و بیشتر از این فرصت سوزی نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛در خصوص صحبت های مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکره با اروپایی ها گفت: ما باید یک تببیین و تحقیق واقع بینانه ای از اروپا و آمریکا و نظام سلطه جهانی داشته باشیم، اگر این کار را کردیم می توانیم واقعیت های موجود در فرمایشات مقام معظم رهبری را کاملا متوجه شویم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری از بی اعتمادی به اتحادیه اروپا و اینکه نباید منتظر شویم برجام اروپایی نتیجه دهد صحبت کردند لذاسرنوشت کشور نباید به آن ربط داده شود و این واقعیتی است که ما در گذشته تجربه کردیم.

سعیدی با اشاره بد عهدی آمریکایی ها تصریح کرد: علاوه بر آمریکائی ها، اروپایی ها از انگلیس و فرانسه گرفته تا آلمان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در مقاطع مختلف بد عهدی خود را نشان دادند لذا ربط دادن سرنوشت کشور به برجام اروپایی قطعا به ضرر کشور و ملت ایران خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته سیاست مداران ما معتقد بودند که ما باید قبل از بحث با اروپایی ها، با کدخدا ببندیم حالا که کدخدا از برجام خارج شده است چرا دوباره سراغ اروپایی ها می روید، به هر حال یا آن زمان حرف تان درست نبوده است یا الان اشتباه می کنید در هر حال ما نباید منتظر نتیجه مذاکره با اروپایی ها باشیم چون ان ها نیز مانند آمریکا به تعهدات شان عمل نخواهند کرد.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: مسئولین دولت باید با بی اعتمادی کامل به این موضوع نگاه کنند و به توانمندی ها و ظرفیت داخلی خودمان تکیه کرده و از این فرصت در جهت تقویت توان داخل استفاده کنند و بیشتر از این فرصت سوزی نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما