شناسهٔ خبر: 25775306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

حال و هوای متفاوت بیرانوند در استانبول(عکس)

با وجود انتخاب سه دروازه بان برای لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی از سوی کارلوس کی روش اما دروازه بان پرسپولیس کماکان امیدوار است تا شماره یک تیم ایران در روسیه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ،به گزارش" ورزش سه" بازی ایران برابر ترکیه که فردا در استانبول و در ورزشگاه فاتح تریم این شهر برگزار می شود می تواند تا حدودی ترکیب تیم ملی در جام جهانی را مشخص کند و از همین رو بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی برای این بازی دوستانه و تاریخی تلاش زیادی را در تمرینات انجام می دهند.

 


بی شک یکی از بیشترین رقابت ها در تیم ملی درون دروازه است جایی که به نظر می رسد علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیسی تیم ملی هنوز شانس اصلی حضور در ترکیب اصلی است. بیرانوند در دور مقدماتی جام جهانی دروازه بان اصلی تیم ملی بود و کماکان نیز می تواند اصلی ترین گزینه کی روش برای دروازه تیم ملی در روسیه باشد. بیرانوند با پشتوانه حضور ثابت در ترکیب تیم ملی در ماه های اخیر و قهرمانی مجدد با پرسپولیس به اردوی تیم ملی رفته و حالا دو رقیب جدی به نام های امیر عابدزاده و رشید مظاهری دارد.

 

 

 

 


 بیرانوند در سال های اخیر یکی از بهترین دروازه بان های تیم ملی و فوتبال باشگاهی در ایران بوده است. او در رقابت های مقدماتی جام جهانی و در دوازده بازی که برای تیم ملی درون دروازه قرار گرفت تنها دو گل خورد و یازده کلین شیت داشت. او در لیگ برتر نیز و در 27 بازی تنها 12 گل دریافت کرد تا از نظر آماری یکی از بهترین های حال حاضر دروازه ایران باشد.

 


دروازه بان 195 سانتی و 25 ساله تیم ملی در تمرینات آماده سازی تیم ملی در ترکیه انگیزه بالایی دارد تا از استانبول جایگاهش در روسیه را رزرو کند. او البته انگیزه های دیگری هم می تواند داشته باشد. فصل قبل صحبت از پیشنهاد بشیکتاش یکی از تیم های مطرح ترکیه و همان باشگاهی که تیم ملی در آن اینروزها تمرین می کند بود و این خودش می تواند انگیزه ای برای بیرانوند باشد تا خودش را باردیگر به ایجنت ها و مدیران باشگاه های سرشناس ترکیه ای نشان دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

نظر شما