شناسهٔ خبر: 25775292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

راهپیمایی روز قدس در ۱۳ مصلای البرز برگزار می‌شود

گروه سیاسی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ صبح در ۱۳ مصلای این استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

راهپیمایی روز قدس در 13 مصلای البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام و والمسلمین محمدحسین روحی یزدی، 6خرداد در نشست ستاد هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس و انتفاضه استان البرز، اظهارکرد: براساس چند مولفه مراسم روز قدس را باید باشکوه تر برگزار کرد.
وی افزود: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و شروع انتفاضه جدید مردم فلسطین از مواردی است که اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را بیشتر کرده است.
روحی یزدی گفت: پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و عراق و درانتخابات این دو کشور از دیگر مولفه‌های مهم و تاثیرگذار دراین زمینه به شمارمی‌رود.
این مسئول، از پیدایش نسل چهارم جبهه مقاومت به عنوان مولفه دیگر موثر و مهم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس نام برد و خاطرنشان کرد: امروز نسل چهارم مقاومت را می‌بینیم با تمام وجود درصحنه است هرچند این نسل گذشته را ندیده است.
روحی یزدی گفت: این نسل نیز معتقد است که اسرائیل غاصب بوده و سرزمین فلسطین به ملت آزاده این سرزمین تعلق دارد.
وی افزود: اگرچه جنایات اسرائیل غاصب با کشتار زنان، کودکان و نوجوانان همچنان ادامه دارد ولی جبهه مقاومت به تلاش خود برای آزاد سازی این سرزمین ادامه می‌دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: امروز شاهد خنثی سازی بسیاری از توطئه‌ها ازسوی سران غاصب اسرائیل هستیم.
وی افزود: به طورمثال یکی از سران صهیونیست به ترامپ گفته بود نباید اجازه دهیم ایران به چهلمین سال حاکمیت خود برسد و امروز برخلاف انتظار و پیش بینی دشمنان، ایران اسلامی در چهلمین سال حاکمیت خود به سرمی‌برد.
این مسئول گفت: امروز بیداری اسلامی آثار و برکات بسیاری را در ممالک اسلامی داشته بنابراین تاریخ پر از ننگ و توطئه دشمنان اسلام را نباید به فراموشی سپرد بلکه باید با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس باردیگر اراده ملت ایران را در احقاق حقوق مظلوم به رخ جهانیان کشید.
دراین نشست مقرر شد راهپیمایی روز قدس در 13 مصلی استان البرز ساعت 11 صبح برگزار شود.
انتهای پیام./

نظر شما