شناسهٔ خبر: 25775026 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سومین دوره مسابقه صفحات قرآنی در تبیان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- تارنمای فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان با هدف ترویج فرهنگ دینی و قرآنی، سومین دوره مسابقه الکترونیکی صفحات برتر مجازی را در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

سومین دوره مسابقه صفحات قرآنی در تبیان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از همدان، شبکه اجتماعی تبیان با هدف ترویج فرهنگ دینی اقدام به برگزاری مسابقه فعال ترین صفحات رمضانی در بستر شبکه های اجتماعی کرده است.
پس از اجرای موفق دو دوره مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی در شبکه اجتماعی تبیان در سال‌های گذشته، سومین دوره این مسابقه در شبکه اجتماعی تبیان برگزار می‌شود.
جهت شرکت در این مسابقه، کاربران شبکه اجتماعی تبیان باید یک صفحه با موضوع محتوای رمضانی ایجاد نمایند و یا صفحات رمضانی که در سال‌های گذشته و برای دو دوره قبل مسابقه ایجاد کرده‌اند را به روز کنند.
محدودیتی در تعداد و نوع محتوای ارسالی در صفحات رمضانی وجود ندارد و هر محتوایی که به این موضوع مرتبط باشد (شامل متن، تصویر، صوت، فیلم و نظرسنجی) می‌تواند در این مسابقه شرکت داده شود.
برای شرکت در این مسابقه، مطالب خود را در یک صفحه در شبکه اجتماعی تبیان ارسال نمایید، نام صفحه ایجاد شده، باید شامل کلمه «رمضان» باشد.
تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و علاقه مندانی که هنوز عضو نهایی نشدند می‌توانند پس از ارسال مطالب و تهیه صفحه، تا پایان ماه مبارک رمضان جهت تایید نهایی عضویت اقدام کنند.
علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه به نشانی https://tebyan.net/ مراجعه کنند.
انتهای پیام

نظر شما