شناسهٔ خبر: 25774596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان میزبان نشست روز مقاومت، ایثار و پیروزی شد

هم‌زمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان میزبان نشست روز مقاومت، ایثار و پیروزی شد.

صاحب‌خبر -
اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان میزبان نشست روز مقاومت، ایثار و پیروزی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر نشست روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور سرهنگ میر عبدالرضا مرادحاجتی، جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خوزستان؛ سرهنگ کهزاد سروستانی، جانشین ستاد؛ منصور کوهی رستمی، مدیرکل و اعضای ستاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان در اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی استان،‌از برگزاری ۱۵۰ برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه‌ها و ۲۰ برنامه در سطح ستاد ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: خدمات ارائه‌شده در کتابخانه‌های عمومی و برنامه‌های فرهنگی به‌منظور آگاهی بخشی و تأمین منابع اطلاعاتی مردم شریف خوزستان انجام می‌شود تا از این مسیر انسانیت، معرفت و کسب دانش و در نهایت سعادت و کمال رقم بخورد و این بهترین معروف است.

 در ادامه این نشست، سرهنگ میر عبدالرضا مرادحاجتی، جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خوزستان اظهار داشت: هرچه آگاهی مردم و جامعه بالا رود و هر چه مباحث دانش‌اندوزی در جامعه بسط و گسترش یابد، جامعه ما به سمت خوبی‌ها پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به آثار شهید مطهری عنوان کرد: کتاب «داستان و راستان» شهید مطهری انقلابی بود در آن دوران و امروز نیز راهگشای مشکلات است؛ کتاب‌های شهید مطهری در تمامی موضوعات و برای سنین مختلف نگارش شد و به‌عنوان مغز تفکر جامعه اسلامی مورداستفاده قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) ادامه داد: فرهنگ کتابخوانی و استفاده از صنعت شعر برای بیان دغدغه‌ها در حوزه فرهنگ از اموری است که در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه مقام معظم رهبری قرار گرفت. کتاب‌هایی مثل «دا» نوشته سید زهرا حسینی و «من زنده‌ام» نوشته معصومه آباد و کتاب‌های دیگر پس از تقریظ های مقام معظم رهبری انقلابی را در این حوزه به وجود آورد.

حاجتی ادامه داد: درس فتح خرمشهر به ما آموخت در دورانی که امکانات کم بود و دشمن با تجهیزات مدرن روبروی ما قرار گرفت، خداوند ما را در برابر کفر پیروز کرد؛ امروز که ما صاحب قدرت، امکانات و شرایط مطلوب دفاعی هستیم جرئت تجاوز گرفته شد.

نظر شما