شناسهٔ خبر: 25774399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر:

دانشجویان سنواتی دانشگاه تا یک ترم نیازی به پرداخت شهریه ثابت یا متغیر ندارند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دانشجویان سنواتی دانشگاه تا یک ترم نیازی به پرداخت شهریه ثابت یا متغیر ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین ذوالقرنین، معاون دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به کاهش سنوات مجاز تحصیل برای دانشجویان ورودی 93 به بعد، بیان داشت: با کاهش سنوات مجاز تحصیل برای دانشجویان روزانه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تصمیم گرفته شد دانشجویان روزانه در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب تا نیمسال نهم، پنجم و نهم نیازی به پرداخت شهریه ثابت یا متغیر ندارند.

ذوالقرنین افزود: هدف دانشگاه این است که تا جای ممکن با دانشجویان همکاری کند و قوانین به نفع دانشجویان باشد. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دنبال این است که دانشجویان هرچه زودتر تحصیلات خود را به اتمام برسانند. این کار به نفع خود دانشجویان است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: هنوز تصمیمی درخصوص دریافت یا عدم دریافت شهریه از دانشجویانی که تحصیل آن‌ها بیش از نیمسال‌های اعلام شده به طول می‌انجامد، گرفته نشده است.

نظر شما