شناسهٔ خبر: 25774343 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کلاهبرداری در پوشش رسانه ای در دهلران کشف شد

به گزارش ایرنا از پایگاه پلیس، سرهنگ منوچهر مکی روز شنبه اظهار داشت: تعدادی از شهروندان دهلرانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام داشتند که با شگرد

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا از پایگاه پلیس، سرهنگ منوچهر مکی روز شنبه اظهار داشت: تعدادی از شهروندان دهلرانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام داشتند که با شگرد برنده شدن در مسابقه رادیو جوان مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.
وی گفت: این کلاهبردار با کشاندن طعمه‌های خود به پای دستگاه های عابر بانک و با ترفندهای خاص، حساب طعمه های خود را به مبالغ 600 ، 130 و 100 میلیون ریالی خالی کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: براساس تحقیق پلیس این فرد در تماس تلفنی با مالباختگان خود را از کارکنان برنامه رادیو جوان معرفی کرده و چنین وانمود می کرد که مخاطب در قرعه کشی مسابقه برنامه رادیو جوان برنده جایزه میلیونی شده است.
وی ادامه داد: به دنبال اطلاع از موضوع ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی خوب که با هماهنگی مرجع قضایی انجام گرفت فرد کلاهبردار را در یکی از استان های مرکزی دستگیر کردند.
سرهنگ مکی به مردم هشدار داد: به هیچ وجه فریب این کلاهبرداران را نخورند و به یاد‌ داشته باشند برای اخذ جایزه نیازی به رفتن پای دستگاه عابر بانک نیست.
6034
انتهای پیام

نظر شما