شناسهٔ خبر: 25773863 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

برگزاری دومین روز تجمع اعتراضی دانشجویان هنر

جمعی از دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، در اعتراض به انتقال مکان این دانشکده به منطقه سوهانک تهران برای دومین روز متوالی در محوطه این دانشکده تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، جمعی از دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، در اعتراض به انتقال مکان این دانشکده به منطقه سوهانک تهران برای دومین روز متوالی در محوطه این دانشکده تجمع کردند.

 

 

جمعی از دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، امروز نیز برای دومین روز متوالی با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض به انتقال مکان این دانشکده از خیابان فلسطین به منطقه سوهانک تهران در محوطه این دانشکده تجمع کردند.

 

روز گذشته نیز دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن عبارات" نه به انتقال دانشگاه"، " ما هیچ نماینده‌ای نداریم" و " ما خواستار تعهدنامه کتبی هستیم" به چشم می‌خورد، در محوطه این دانشکده تجمع کردند.

 

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا برای برقراری ارتباط با مسئولان دانشکده و شنیدن پاسخ و توضیحات آنان به جایی نرسید و علی رغم حضور خبرنگار ایسنا در دفتر رئیس دانشکده هنر و معماری، وی حاضر به ملاقات و گفت وگو با خبرنگار نشد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما