شناسهٔ خبر: 25773551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دیدار بعدی در جام جهانی؟

محمد صلاح – کریستیانو رونالدو؛ فعلا مساوی!

کریستیانو رونالدو، محمد صلاح و البته لیونل مسی، کاندیدای اصلی کسب عنوان توپ طلا به شمار می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره آرژانتینی نتوانست در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و باتوجه به گروه بندی جام جهانی نیز امکان تقابل با کریستیانو رونالدو و محمد صلاح را حداقل در مرحله یک هشتم نهایی ندارد اما احتمال تقابل دو بازیکن دیگر در جام جهانی هست.

 

کریستیانو در لیگ قهرمانان عنوان آقای گلی را به دست آورد و مو صلاح هم برترین گلزن لیگ جزیره شد تا در کسب مقام آقای گلی، مساوی باشند. دوئل شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان می توانست بسیار تاثیرگذار باشد اما ستاره تیم لیورپول در اواسط نیمه اول مصدوم و از زمین خارج شد تا رویای درخشش در فینال یو سی ال، برایش از بین برود. رونالدو نیز نتوانست همچون بازی های قبل لیگ قهرمانان، در پیروزی تیمش تاثیرگذار باشد و به نوعی هر دو عملکردی یکسان داشتند.

 

 

 

 

صلاح که حالا جدی ترین تهدید برای خارج کردن توپ طلا از چنگ مسی و رونالدو به حساب می آید، شاید در جام جهانی حضور نداشته باشد اما اگر مصدومیتش تا 19 روز دیگر درمان شود، احتمالا یک دوئل دیگر برابر کریستیانو رونالدو خواهد داشت.

 

مصر در گروه یک با روسیه، اروگوئه و عربستان سعودی هم گروه است و می تواند حداقل به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود، البته هیچ بعید نیست که این رویا با قرارگیری در رده نخست محقق شود.

 

پرتغالی ها در گروه 2 با ایران، مراکش و اسپانیا هم گروه‌اند و اگر شاهد شگفتی خاصی در این گروه نباشیم، احتمالا یکی از دو تیم صعود کننده خواهند بود.

 

حال اگر مصر سر گروه و پرتغال تیم دوم باشد و یا عکس این موضوع اتفاق بیفتد، شاهد دوئل بسیار جذاب رونالدو و صلاح خواهیم بود. آن وقت، پیروز مسابقه می تواند امید بیشتری به کسب توپ طلا داشته باشد چرا که نتایج جام جهانی، تاثیر بسیار زیادی در انتخاب ها دارند.

 

البته فراموش نکنیم مسی با آرژانتین امیدوار به کسب فتح روسیه است و همچنین، فصل جدید فوتبالی نیز می تواند برگ برنده یکی از این سه بازیکن باشد.

نظر شما