شناسهٔ خبر: 25773458 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

حسین محب‌اهری: وضعیت جسمانی‌ام اجازه کار در تلویزیون را نمی‌دهد

حسین محب‌اهری که مدتهاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند از بهبود نسبی خود و بازگشت مجدد به فعالیت‌های هنری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محب‌اهری بازیگر قدیمی تلویزیون، تئاتر و سینما درباره وضعیت جسمانی خود با اشاره به اینکه این روزها نسبت به روزهایی که حتی نمی‌توانسته آب هم بنوشد بسیار متفاوت‌تر است، گفت: در حال حاضر با دوستان رادیو و تئاتر فعالیت می‌کنم؛ روز جمعه‌ها برنامه رادیویی "صبح جمعه با شما" و تازگی‌ها 32 اجرای نمایش "غول بزرگ مهربان" به کارگردانی مریم کاظمی را در فرهنگسرای هنر به پایان رساندیم. چند روز آینده هم تمرینات "رویای نیمه شب تابستان" به کارگردانی مریم کاظمی را با هنرمندان گروه تئاتر ورامین شروع خواهیم کرد؛ این نمایش مردادماه به روی صحنه حوزه هنری می‌رود.

وی درباره روزهای سخت درمان‌اش بیان کرد: روزهایی بود که بین زندگی و مرگ قرار می‌گرفتم اما فعالیت‌های نمایشی و رادیویی روحیه جنگیدن با این بیماری سخت را در وجود من احیاء کرد. البته در این میان گروه‌ها و افرادی هم مساعدت‌های مادی و معنوی داشتند؛ چرا که پزشکان متفق‌القول دستور دادند چند مرحله تزریق آمپول‌هایی را باید برای درمان بنده هر 21 روز انجام شود. علاوه بر عوارض جانبی جسمی، هزینه‌های هنگفتی دارد که علی‌رغم پشتیبانی بیمه رازی و پرداخت فرانشیز داروها توسط صندوق هنر، بدهی زیادی را متحمل شدم.

به گزارش تسنیم؛ محب‌اهری با بیان اینکه البته همچنان در حال سپری کردن مراحل درمان هستم، افزود: در حال حاضر حالم بسیار بهتر از روزهای قبل است و تاکنون 4 دوره از این تزریقات انجام شده و تنها دو دوره دیگر از پایان درمان بنده باقی مانده است. این آمپول‌ها براساس گفته پزشکان به روزترین داروی مبارزه با بیماری من است و برای درمان قطعی باید دو مرحله دیگر را نیز بگذارنم که باید به خدا توکل کنم و قوی باشم.

وی با اشاره به اینکه بهبود وضعیت جسمانی‌ام باعث می‌شود دوباره به تلویزیون برگردم، خاطرنشان کرد: من بدون کار نمی‌توانم زندگی کنم اما وضعیت جسمانی‌ام اجازه کار در تلویزیون را نمی‌دهد. از این جهت کارهایی که به بنده در رسانه ملی پیشنهاد شدند را فعلاً نپذیرفتم تا قدری بهبود بیشتری پیدا کنم.

گفتنی است، حسین محب‌اهری از سال 53 وارد حرفه بازیگری شده و بیش از 130 تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی داشته است  و نزدیک به هفت سال است که دچار سرطان لنف دست است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما