شناسهٔ خبر: 25771172 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کارمزد جایگاه داران سوخت قزوین پرداخت نشده است

رضا یعقوبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به طور معمول در بخش خدمات کشوری کارمزدهایی با نرخ بین 10 تا 20 درصد در نظر گرفته می شود که این میزان

صاحب‌خبر - رضا یعقوبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به طور معمول در بخش خدمات کشوری کارمزدهایی با نرخ بین 10 تا 20 درصد در نظر گرفته می شود که این میزان متاسفانه در بخش جایگاه های سوخت تنها 2.5 درصد بوده که پرداخت آن نیز همیشه با تاخیر همراه است.
وی ادامه داد: برای رفع مشکلات جایگاه داران سوخت و کاهش بار مالی کارمزدها از بودجه کشور، بارها به شرکت نفت اعلام کرده ایم که می توان به صورت حق العمل کاری این مشکل را برطرف کرد اما تاکنون ترتیب اثری به این درخواست داده نشده است.
یعقوبی هزینه های جاری جایگاه داران سوخت را به روز دانست و گفت: در صورت نبودن وجوه نقدی بدون شک مسئولان جایگاه ها با مشکل روبرو شده و بدون شک این مساله در توزیع سوخت و خدمات رسانی به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.
به گفته وی، پیش از این و در آخر هر ماه کارمزد جایگاه داران به حساب آنان واریز می شد که این مهم در سال جاری تاکنون محقق نشده است.
یعقوبی عدم پرداخت کارمزد، حذف جایگاه داران سوخت از طرح شاپرک که تاکنون محقق نشده و مطالبات نفتکش ها و تانکرها را از مهمترین مشکلات این اتحادیه در سطح استان و کشور دانست و گفت: باید توجه داشت که جایگاه داران سوخت با سایر اصناف متفاوت بوده و به طور پیوسته و شبانه روز باید آماده ارائه خدمات به شهروندان با کمترین هزینه باشند.
وی در پایان اضافه کرد: با توجه به پرداخت نشدن تعدیل سال 96 و تورم 2 سال گذشته، در حال حاضر جایگاه داران سوخت با نرخ سال 95 به فعالیت خود ادامه می دهند.
85 جایگاه سوخت 2 منظوره که 70 درصد آنها دارای رتبه ممتاز و درجه یک هستند به همراه 25جایگاه سوخت CNG در سطح استان قزوین فعالیت می کنند.
8054
انتهای پیام

نظر شما