شناسهٔ خبر: 25770926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نامنویسی هزار و 200 تامین کننده کالا در سامانه ستاد+فیلم

هزار و 200 تامین کننده کالای استان چهارمحال و بختیاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) نام نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون پشتیبانی،توسعه مدیریت و منابع صنعت،معدن و تجارت استان گفت : سامانه ستاد از سال 1391 در کشور راه اندازی شد ودستگاه های اجرایی برای ثبت و انجام معاملات خود در این سامانه ملزم شدند .   نامنویسی هزار و 200 تامین کننده کالا در سامانه ستاد+فیلم
مسعود براتی افزود : با این اقدام، دستگاه های اجرایی قادر به انجام تمامی مراحل معاملات، از ثبت درخواست تا تبادل وجه، در سیستم یکپارچه و استاندارد، منطبق با قوانین و مصوبات بصورت ایمن می شود.
وی گفت: با استفاده از این سامانه قابلیت شرکت عادلانه و شبانه روزی در معاملات دستگاه های اجرایی برای تامین کنندگان کالا و خدمات نیز فراهم می شود.
براتی، توسعه دولت الکترونیک، شفافیت در معاملات، استفاده از کالاهای ایرانی و توسعه اقتصاد مقاومتی را از دیگر مزایای انجام و ثبت معاملات دستگاه های اجرایی در این سامانه عنوان کرد.
وی تاکید کرد: تامین کنندگان کالا و خدمات که تاکنون مراحل عضویت خود را در این سامانه انجام نداده اند هر چه سریعتر با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) ، دستگاه های اجرایی خریدار را قادر می سازد، تمام مراحل از درخواست خرید تا پرداخت وجه را به صورت غیر متمرکز و از طریق سیستم یکپارچه انجام دهند.
تامین کنندگان عضو سامانه نیز قادر خواهند بود کالاهای خود را در شرایط یکسان به خریداران دولتی ارایه و تمام مراحل فروش از پیشنهاد قیمت تا صدور فاکتور و دریافت وجه را با بهره گیری از روش های الکترونیکی محقق کنند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2245264" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2138382/2245264?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما