شناسهٔ خبر: 25770648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

سیل در زنجان خسارت مالی و جانی برجا گذاشت+تصاویر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:طغیان رودخانه‌ها در اثر بارش شدید در استان زنجان خسارت مالی و جانی برجا گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه بارش های روز گذشته خسارت های زیادی را در شهرستان ماهنشان از خود برجا گذاشته است، اظهار کرد: سیل باعث مفقود شدن سه نفر شده است.

وی با بیان اینکه تیم های امداد و سیلاب هلال احمر استان زنجان بلافاصله برای پیدا کردن مفقودین در روستای اند آباد سفلا و علیا حضور پیدا کرده اند، ابراز کرد: روستای سیل زده در 70 کیلومتری شهرستان ماهنشان واقع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن افزاد مفقود شده از ساعت 18عصر روز گذشته آغاز شده است، عنوان داشت: عملیات امداد و نجات توسط تیم های امداد و سیلاب تا ساعت هشت صیح امروز 6 خرداد ماه ادامه داشت.

میرزایی با بیان اینکه تیم های امداد و سیلاب توسط تیم آنست موفق شدند روز گذشته یک نفر(آقا) را به صورت زنده و یک فوتی(پسر 18 ساله) را پیدا کنند، افزود: عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن نفر سوم تا صبح امروز ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه از ساعت شش  تا هشت صبح امروز نیروهای امدادو سیلاب توسط تیم آنست موفق شدند جنازه نفر سوم را که متعلق به یک خانم است را پیدا کنند، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر استان زنجان برای امداد رسانی به مردم سیل زده در محل حضور دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: هفت تیم عملیاتی هلال احمر ،2 تیم آنست و 5 تیم امداد و سیلاب در روستای سیل زده حضور داشتند.

 

انتهای پیام /

نظر شما