شناسهٔ خبر: 25770546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فنی و حرفه ای گچساران آماده پذیرش کارآموز است

علی گرامی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون با حضور 169 کارآموز گچسارانی در 9 رشته ،آموزش مهارت حرفه آموزی در حال انجام است.وی اظهار داشت:

صاحب‌خبر - علی گرامی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون با حضور 169 کارآموز گچسارانی در 9 رشته ،آموزش مهارت حرفه آموزی در حال انجام است.
وی اظهار داشت: درسال گذشته61 دوره آموزشی برای مهارت آموزی به یکهزار و 77 نفر برگزار شد.
گرامی با اشاره به این که دوره های فنی و حرفه ای به صورت رایگان آموزش داده می شود افزود:کارگاه های سیارفنی وحرفه ای گچساران در روستاها، زندان و پادگان ها نیز فعالیت می کند.
رئیس فنی و حرفه ای گچساران گفت: تلاش می شود در سالجاری متناسب با بازار کار دوره های جدیدی در مرکز فنی و حرفه ای راه اندازی شود.
عمران، معماری، صنعت نفت، PLC، لوازم خانگی پیشرفته، ایجاد و مدیریت گلخانه و لوله کشی ساختمان از مهمترین رشته های آموزش فنی و حرفه ای گچساران است.
نقشه خوانی، متره و تهیه صورت وضعیت راه سازی، اتوکد دو و سه بعدی، امور پیمان‌ها، تأسیسات برقی و مکانیکی، قوانین بیمه، اصول تخریب، گود برداری و اجرای سازه‌های نگهبان، معماری داخلی، نرم افزار، آمادگی آزمون نظام مهندسی، آشنایی با اصول مهندسی ارزش دوره پیشرفته و تخصصی نرم افزار و شبیه سازی مخازن نفت و گاز با استفاده از نرم افزار از دیگر رشته های فنی و حرفه ای گچساران است.
وی هدف از آموزش‌های مهارتی را تربیت نیروی انسانی ماهر برای رونق اشتغال و کمک به افزایش تولید ملی عنوان کرد.
رئیس صندوق کار آفرینی امید گچساران نیز گفت: از ابتدای سال 1396 تا پایان اردیبهشت امسال به بیش از 155نفر از کسانی که مدرک فنی و حرفه ای را کسب کرده بودند تسهیلات کم بهره پرداخت شد.
بیت الله افروشته افزود:صندوق کار آفرینی امید آماده پرداخت تسهیلات اشتغال به کارآموزان فنی و حرفه ای در گچساران است.
دوگنبدان مرکز شهرستان 124 هزار نفری گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام

نظر شما