شناسهٔ خبر: 25770495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری ۴۵ برنامه شاخص قرآنی توسط تبلیغات اسلامی در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۴۵ برنامه شاخص قرآنی از سوی این نهاد در استان هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در لرستان اظهار داشت: درمجموع ۴۵ برنامه شاخص قرآنی در لرستان از سوی تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری این برنامه‌های شاخص قرآنی در سطح شهرستان‌های مختلف، بخش‌ها، مناطق روستایی و عشایری لرستان عنوان کرد: برنامه‌های قرآنی با محوریت ائمه جمعه در شهرستان‌های لرستان برگزار می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جلسه تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در مرکز لرستان بیان داشت: علاوه بر این، جلسات تفسیر قرآن دیگر با محوریت ائمه جمعه در شهرستان‌های لرستان برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدوی امین با اشاره به برگزاری برنامه جزء خوانی قرآن در ۱۱ شهرستان لرستان توسط این اداره کل بیان داشت: همچنین مراسم جزء خوانی قرآن در حسینه ثارالله خرم‌آباد با همکاری تبلیغات اسلامی لرستان و صداوسیما برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری ۱۱ محفل انس با قرآن در شهرستان‌های مختلف لرستان خبر داد و گفت: درمجموع ۴۵ برنامه شاخص قرآنی در سطح استان از سوی تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شوند.

نظر شما