شناسهٔ خبر: 25770194 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

گستاخی سردمداران آمریکا نتیجه ای جز وحدت ملت ایران نداشته است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام، گفت: کشورهای اروپایی این خواسته ایران را شنیده و بین استقلال خود و یا سر سپردگی آمریکا درست انتخاب کنند و با در نظر گرفتن منافع ملی و جهانی به تعهدات خود پایبند بمانند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) در کرمانشاه ماموستا ملا محمد محمدی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با تشریح برکات احسان و انفاق در این ماه، اظهار داشت: توجه به نیازمندان و حمایت از آنان در ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است و از نگاه اسلام منت و برتری جویی در انفاق غیر مقبول است.
وی با اشاره به توصیه های پیامبر مکرم اسلام(ص) در خصوص احسان به نیازمندان، اظهار داشت: در قرآن کریم شرایط احسان و محسنین در یاری رساندن به نیازمندان ذکر شده است و بر حفظ حرمت و آبروی نیازمندان در هنگام یاری رساندن به آنها تاکید شده است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه درادامه از عدم تقبیح جنگ و خونریزی رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان فلسطینی در ماه مبارک رمضان و بی توجهی سازمان های جهانی حامی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: رسانه های سراسر دنیا کشتار روزانه زنان و کودکان را در فلسطین اشغالی و برخی از نقاط خاورمیانه را به همه نشان می دهند اما هیچ واکنش بازدارنده ای از سوی نهادهای بین المللی دیده نمی شود.
ماموستا محمدی گفت: سکوت مرگبار سازمان های جهانی در قبال کشتار مردم مسلمان فلسطین نشانه وابستگی آنها به استکبار است که موجب بی اعتنایی آن نهادها نزد افکار عمومی شده است.
وی در ادامه گستاخی سردمداران آمریکا و شرط گذاشتن آنها را برای ملت ایران محکوم کرد و افزود: چنین رفتارهای قلدر مابانه و بی منطقی سبب شده که آنها در دنیا مضحک شوند و نتیجه ای جز انزوای آنها و وحدت ملت بزرگ ایران نداشته است.
ماموستا محمدی خاطر نشان کرد: وحدت داخلی و یکپارچه همه افراد، تفکرات و احزاب برای سربلندی ایران اسلامی در این شرایط حساس ضروری است و قلم بدستان و رسانه ها نیز همگام با ملت و مسئولان در مسیر وحدت و اتحاد تلاش کنند.

نظر شما