شناسهٔ خبر: 25770054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| ۱۹۸ نفر در سیل و آبگرفتگی استان اردبیل امدادرسانی شدند

R41374/P1494/S6,49/CT11

جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۲۴۹ نفر حادثه دیده در طول اردیبهشت ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین معبودی صبح امروز در جلسه بررسی امدادرسانی‌ها در حوادث در اردبیل اظهار داشت: امدادرسانی به 249 نفر حادثه دیده در طول اردیبهشت ماه در سطح استان اردبیل توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نجام شده و تلاش شده تا خدمات مناسبی به این افراد حادثه‌دیده ارائه شود.

وی افزود: 45 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 2 نفر مراجعه حضوری، یک نفر در حوادث ساحلی و دریایی، 198 نفر در سیل و آبگرفتگی و 3 نفر در حوادث کوهستان دچار حادثه‌دیدگی شده بودند که عملیت امدادرسانی به این افراد در اسرع وقت انجام شد.

معبودی با بیان اینکه این افراد در 24 فقره حادثه دچار حادثه‌دیدگی شده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طول اردیبهشت ماه به 16 حادثه جاده‌ای، یک مراجعه‌کننده حضوری، یک حادثه دریایی و ساحلی، 4 حادثه سیل و آبگرفتگی و 2 حادثه کوهستان امدادرسانی کرده‌اند.

جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حوادث به 201 نفر امدادرسانی شده است، گفت: 198 نفر در سیل و آبگرفتگی، 2 نفر در حوادث جاده ای و یک نفر در حادثه کوهستان امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه در این حوادث 24 نفر مصدوم شده بودند، اظهار کرد: 2 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 9 نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: 57 تیم عملیاتی برای امدادرسانی در این حوادث به کار گرفته شده بود که این تیم‌ها با بکارگیری 185 نفر و 61 دستگاه ناوگان اعم از آمبولانس، ست نجات، خودروی کمک‌دار پشتیبانی و بکارگیری 26 پمپ آب و لجن کش به یاری هموطنان شتافته بودند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما