شناسهٔ خبر: 25770039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جهانی شدن محصول تولیدی مجتمع پتروشیمی جم + گزارش

با غلبه بر تحریم‌ها پلی اتیلن سنگین پایپ مشکی؛ تولیدی مجتمع پتروشیمی جم در عسلویه استان بوشهر جهانی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیرعامل پتروشیمی جم در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر گفت: ماده اصلی تولید این محصول کاتالیستی بود که از کشورهای اروپایی تامین می شد اما پس از تحریم گروهی 15 نفره از متخصصان داخلی در مدت دو سال با آزمایش های مکرر به ساختاری جدید دست یافتند و (پی ای 100) محصول جدید بدون تکیه به خارج تولید شد.
سید حسین میرافضلی افزود:این محصول جدید گواهینامه های متعدد بین المللی را کسب کرده و سه ماهی است که در مدار تولید صنعتی یعنی 38 تن در ساعت قرار دارد.
وی گفت: پتروشیمی جم قادر است سالانه 300 هزار تن از این محصول را که در لوله های آبرسانی و گازرسانی به کار می رود تولید کند.
میرافضلی افزود: تولید این محصول در داخل کشور ضمن جلوگیری از خروج 400 میلیون دلار ارز از کشور و تامین بازار داخلی، صادرات 70 هزار تنی به ترکیه و ترکمنستان را در پی داشته است.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2244650" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2138428/2244650?width=400&height=300"></script></div>

جهانی شدن محصول تولیدی مجتمع پتروشیمی جم + گزارش جهانی شدن محصول تولیدی مجتمع پتروشیمی جم + گزارش جهانی شدن محصول تولیدی مجتمع پتروشیمی جم + گزارش جهانی شدن محصول تولیدی مجتمع پتروشیمی جم + گزارش جهانی شدن محصول تولیدی مجتمع پتروشیمی جم + گزارش
 
 
 

نظر شما